Κλεμμένο αυτοκίνητο επέστρεψε με χρήματα για καύσιμα και ένα σημείωμα με μια τρελή ιστορία

Το κλεμμένο αυτοκίνητο μιας γυναίκας από το Όρεγκον επέστρεψε στα χέρια της την επόμενη μέρα μαζί με χρήματα για τα καύσιμα και μια παράξενη εξήγηση.

Η Erin Hatzi ξύπνησε και βρήκε ένα απολογητικό σημείωμα και 30 δολάρια για βενζίνη πάνω στο κόκκινο Subaru της. Η γυναίκα νόμιζε ότι το αυτοκίνητό της είχε κλαπεί και δεν επρόκειτο να το ξαναβρεί και μάλιστα είχε αναφέρει το περιστατικό, δηλώνοντας την κλοπή στην αστυνομία για να διερευνηθεί. Τελικά η αναζήτηση ματαιώθηκε μετά την απροσδόκητη επιστροφή και εξήγηση.

«Γεια σας και συγγνώμη, εγώ έκλεψα το αυτοκίνητό σας» έλεγε το σημείωμα που απευθυνόταν στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου. Έστειλα το φίλο μου με το κλειδί μου για να πάρει το κόκκινο Subaru μου από κοντινό δρόμο και ήρθε πίσω με το αυτοκίνητό σας. Δεν είδα το αυτοκίνητο μέχρι σήμερα το πρωί και είπα αυτό δεν είναι το αυτοκίνητό μου. Έχω αφήσει κάποια χρήματα για τα καύσιμα και λυπάμαι για την αναστάτωση και την ταλαιπωρία που προκαλέσαμε. Λυπάμαι πάρα πολύ γι’ αυτό το λάθος».

Η αστυνομία είπε στη γυναίκα ότι κάποιες φορές μπορεί κάποια κλειδιά ίδιας εταιρείας να λειτουργούν σε άλλο όχημα και έτσι πιθανόν να είναι πέρα για πέρα αληθινή η εξήγηση στο σημείωμα. Η Erin δημοσίευσε τη φωτογραφία στο Facebook και πολλοί έσπευσαν να σχολιάσουν λέγοντας παρόμοιες ιστορίες για αυτοκίνητα που ξεκλείδωσαν κατά λάθος νομίζοντας ότι είναι τα δικά τους. Το σίγουρο είναι ότι αυτή τη «κλοπή» θα της μείνει αξέχαστη...
Κλεμμένο αυτοκίνητο επέστρεψε με χρήματα για καύσιμα και ένα σημείωμα με μια τρελή ιστορία Κλεμμένο αυτοκίνητο επέστρεψε με χρήματα για καύσιμα και ένα σημείωμα με μια τρελή ιστορία Reviewed by Unknown on 19:00 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.