Aπό τον Ιωσήφ-Χρήστο Κονδυλάκη , 2001
Πυρηνικός Φυσικός/Ειδικός Πληροφορικής. Πρώην Επίκουρος Τεχνικός Προϊστάμενος στα κεντρικά γραφεία ομάδας Πυρηνικών Αντιδραστήρων και πρώην Διευθυντής Σχεδιάσεως Συστημάτων και Αναπτύξεως, στον Καναδά.
Τώρα εργάζεται στο Ε.Κ.Θ.Ε., 16604 Αθήνα.
1. Ορισμοί εννοιών
Νοημοσύνη Ανθρώπου [1], νοούμε στο παρόν άρθρο, την ικανότητα λύσεως προβλημάτων(επιστημονικά,στρατιωτικά,κ.α) ή/και την μη τυχαία επιλογή μίας βέλτιστης(optimum) επιλογής σε πρόβλημα αποφάσεως, με χρήση ενός αλγορίθμου, ο οποίος μπορεί να περιλαμβάνει λογικές διαδικασίες, σαν την επαναληπτική(iterative) διαδικασία ερωτήσεων [Γιατί; , Διότι… , Έχει έννοια: ] για τις αιτίες που πρέπει να κατανοηθούν.[2],[3].
Νοημοσύνη Ανθρώπινου Οργανισμού [1], νοούμε την απόδοση σε λύση προβλημάτων του Οργανισμού(π.χ Κράτος, Ένοπλες Δυνάμεις, Πανεπιστήμια, Εμπορικοί Οργανισμοί,κ.α), με την έννοια της λήψεως βέλτιστων αποφάσεων ,χώρο-χρονικά και ανά περίπτωση, και την βέλτιστη εκτέλεση των αποφάσεων αυτών.
Βέλτιστη(Optimum) απόφαση [1] ,νοούμε την απόφαση εκείνη που μεγιστοποιεί την πιθανότητα για την εκπλήρωση ενός συνόλου στόχων χώρο-χρονικά και ταυτόχρονα όμως εξασφαλίζει και την εκπλήρωση των περιορισμών που έχουν τεθεί στο εν λόγω σύνολο των στόχων.
Πόλεμος Καταστροφής Νοημοσύνης[ΠΚΝ] [1], νοούμε την με δόλο ή με εγκληματική αμέλεια καταστροφή μερικώς ή ολικώς, προσωρινά ή μόνιμα της νοημοσύνης Ανθρώπου ή/και Ανθρώπινου οργανισμού. (Ο παραπάνω πόλεμος μπορεί να γίνει σε επίπεδα φυσικού προσώπου, νομικού προσώπου, Έθνους και Κράτους. Στην βαρύτατη του μορφή νομίζουμε ότι μπορεί να φθάσει έως των εγκλημάτων της προδοσίας του Έθνους και της εσχάτης προδοσίας[4])
2.Εισαγωγή
Τα πάντα στον αισθητό μας κόσμο εξαρτώνται από τους νόμους της φύσεως, από την «τύχη» και από τις αποφάσεις των ανθρώπων και των ζώων[1].
Από τους παραπάνω παράγοντες συνάγεται ότι η ανθρώπινη σκόπιμη επίδραση σε γήινο ή εξωγήινο σύστημα, στηρίζεται στην λήψη αποφάσεων και την εκτέλεση των. Ακολούθως , η κατάλληλη για τις χώρο-χρονικές ανάγκες εκλογή ενός συνόλου στόχων και η βέλτιστη επίτευξη του συνόλου των στόχων είναι βασική συνάρτηση της ανθρώπινης νοημοσύνης και της νοημοσύνης των ανθρωπίνων οργανισμών[1].
Λόγω των παραπάνω, συνάγεται ότι η καταστροφή της νοημοσύνης ανθρώπου ή/και ανθρώπινου οργανισμού, είναι δυνατόν να οδηγήσει σε καταστροφή του ανθρώπου ή/και του ανθρώπινου οργανισμού, λόγω συνεπειών «ηλιθίων» αποφάσεων των. Επιπλέον είναι δυνατόν, ο άνθρωπος ή/και ο ανθρώπινος οργανισμός με κατεστραμμένη(σε ορισμένο βαθμό) την νοημοσύνη του να γίνει πειθήνιο όργανο που να εκτελεί, πολλές φορές χωρίς καν να το καταλαβαίνει, τις εντολές του ανθρώπου ή/και του οργανισμού που κάνει ΠΚΝ εναντίων του.
Από τα παραπάνω είναι προφανής η θεμελιώδης σημασία του θέματος της αντιλήψεως και κατανοήσεως ότι γίνεται ΠΚΝ σε ανθρώπους και ανθρώπινους οργανισμούς και ακολούθως της θεμελιώδους ανάγκης της αναπτύξεως σχετικής άμυνας στον ΠΚΝ σε επίπεδο ανθρώπων, Έθνους και Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σημείωση για τον αναγνώστη/μελετητή:
Επειδή κάποιες μέθοδοι του ΠΚΝ μπορούν να ενταχθούν σε πολλές κατηγορίες, για αυτή την αιτία υπάρχει αναγκαία επανάληψη του κειμένου σε διαφορετικές κατηγορίες , για την αύξηση της λογικής πληρότητας των κατηγοριών.
3. Μερικές μέθοδοι του ΠΚΝ
Η γενική ιδέα στις μεθόδους ΠΚΝ είναι να δημιουργήσουν εμπόδια ή να μειώσουν την αποδοτικότητα της(ή των) διαδικασίας(ων) λύσεως προβλήματος(ων) στον Άνθρωπο ή/και στον Ανθρώπινο οργανισμό.
3.1 Έλλειψη κινήτρων και αμοιβής κινήτρων(έλλειψη motivation)
Όταν σε ένα οργανισμό δεν υπάρχουν κίνητρα(π.χ. οικονομική διαφοροποίηση μισθών και bonus, προώθηση στην ιεραρχία και στην κατάλληλη θέση εργασίας των ανθρώπων με τα κατάλληλα προσόντα, δημιουργία ενδιαφέροντος για την εργασία, ηθικά βραβεία, κ,α) τότε δεν δημιουργείται διάθεση για την χρήση της νοημοσύνης και για λύση προβλημάτων, αλλά προκαλείται η τάση για αδιαφορία και τεμπελιά.
Αντιθέτως τα bonus(χρηματικά βραβεία, ηθικά βραβεία, κ.α) που δίνονται αξιοκρατικά, όπως και η αξιοκρατική και αξιόλογη αμοιβή των συμβούλων, εκπαιδευτών , του επιστημονικά εκπαιδευμένου και ειδικευμένου προσωπικού, κ.α προσελκύει και αναπτύσσει το ενδιαφέρον του προσωπικού με υψηλά προσόντα και υψηλής νοημοσύνης και γνώσεων. [14],[25].
Ιδιαίτερη προσοχή και μελέτη απαιτούν οι περιπτώσεις που όχι μόνο δεν δίνονται κίνητρα για την ανάπτυξη της νοημοσύνης , αλλά αντιθέτως δίνονται αντικίνητρα με αποτέλεσμα την καταστροφή της νοημοσύνης(ΠΚΝ).Για παράδειγμα σε ένα Κράτος είναι δυνατόν να μεγιστοποιούνται τα εισοδήματα επαγγελμάτων «αποβλακώσεως» του κοινού{π.χ των τραγουδιστών που χρησιμοποιούν τραγούδια αποβλακώσεως όπως μίας φράσεως που επαναλαμβάνεται συνεχώς σε ένταση φωνής που προκαλεί πόνο στα αυτιά και καθιστά αδύνατη κάθε συναισθηματική ή λογική συνομιλία , το μονότονο των ποδοσφαιριστών (που ίσως σκόπιμα –ΠΚΝ- προβάλλονται πρώτοι στα ΜΜΕ, καθυστερώντας τις ειδήσεις ακόμα και για τις συναντήσεις των Αρχηγών Κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης), τα πολύ υψηλά ημερομίσθια εργατών με γνώσεις μίας ή δύο τάξεων Δημοτικού, κ.τ.λ}, ενώ ταυτόχρονα ελαχιστοποιούνται τα εισοδήματα ανθρώπων και επαγγελμάτων «υψηλής νοημοσύνης» που δύνανται να ανυψώσουν την νοημοσύνη του κοινού{π.χ άριστοι επιστήμονες με μεταπτυχιακά και άλλων διανοητικά και δημιουργικά εργαζομένων ανθρώπων}, με συνέπεια να είναι σχεδόν αδύνατο άριστοι επιστήμονες να αγοράζουν τα πανάκριβα επιστημονικά συγγράμματα που απαιτούνται στην επιστημονική εργασία των και η ποιότητα της ζωής των και η αξιοπρέπεια της διαβίωσης των να είναι πολύ υποβαθμισμένη και να στερούνται κοινωνικής αναγνώρισης, λόγω των οικονομικών περιορισμών που υφίστανται, με συνέπεια η νοημοσύνη των, η διάθεση για πρωτοποριακή εργασία και η αποδοτικότητα στην εργασία των να είναι υπερβολικά μειωμένες συγκριτικά με τις ικανότητες των. Τα αποτελέσματα μακροπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα αλλά και μικροπρόθεσμα μπορεί να είναι ολέθρια για τα Εθνικά συμφέροντα διότι ελαχιστοποιούνται οι Εθνικές ικανότητες για την ανάπτυξη και πρωτοπορία του Έθνους στον Διεθνή και Εθνικό τομέα και ελαχιστοποιείται η ικανότητα η/και αποδοτικότητα της επιστημονικής ανάλυσης και βέλτιστης λύσης των προβλημάτων του Έθνους, με αποτέλεσμα να μεγιστοποιούνται οι πιθανότητες για πλήθος μελλοντικών καταστρεπτικών συνεπειών και χαμένων ευκαιριών για τα Εθνικά συμφέροντα.
Σε Εθνικό επίπεδο νομίζουμε ότι η μεγιστοποίηση των εισοδημάτων «πηγών αποβλακώσεως» με ταυτόχρονη την ελαχιστοποίηση των εισοδημάτων των «πηγών νοημοσύνης και δημιουργικών γνώσεων» είναι ουσιαστικά ο πιο αποτελεσματικός τρόπος πολέμου καταστροφής νοημοσύνης και πολιτισμού, ενός οργανισμού(Εθνους,κ.α). Τούτο γίνεται ακόμα χειρότερο όταν ο λαός διδάσκεται από τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας να χρησιμοποιεί τα «προϊόντα» και τις «υπηρεσίες» των «πηγών αποβλακώσεως» και ταυτόχρονα δεν πληροφορείται σχεδόν καθόλου(εκτός ιατρικής) για την εξέλιξη των επιστημών , τεχνολογίας και δημιουργικού πολιτισμού.
3.2 Έλλειψη ή καταστροφή δημιουργικής ιεραρχίας οργανισμών
(π.χ αναξιοκρατία, ανηθικότητα ,κ.τ.λ)
Η δημιουργική ιεραρχία των οργανισμών είναι θεμελιώδης παράγων καθορισμού στο ποίες αποφάσεις θα εκτελούνται και στο να δημιουργήσει το κατάλληλο κλίμα πού μπορεί να βελτιστοποιήσει την απόδοση της εργασίας και των διαθεσίμων πόρων του ανθρώπινου οργανισμού.
Δυστυχώς στην πραγματικότητα υπάρχουν ζωτικά καταστρεπτικές καταστάσεις για τους ανθρώπινους οργανισμούς(Κράτος, Ιδιωτικές εταιρείες,κ.α).
Για παράδειγμα ίσως στις Κρατικές υπηρεσίες και στις Ένοπλες δυνάμεις αριστούχοι επιστήμονες ή Καθηγητές Πανεπιστημίων ή αριστούχοι στην εκτέλεση εκπαιδευτικών ασκήσεων ή υψηλά διακρινόμενοι σε πραγματικά περιστατικά δεν αμείβονται, αλλά αγνοούνται ή το χειρότερο δεν προαγάγονται στους κατάλληλους βαθμούς και θέσεις εργασίας, διότι προωθούνται άλλοι που χρησιμοποιούν π.χ φιλικές ή πολιτικές διασυνδέσεις ή δολιοφθορά ή με τις έμμεσες επιρροές από ξένα κράτη και ξένα συμφέροντα,κ.τ.λ.
Τότε καταστρέφεται η νοημοσύνη του Ανθρώπινου οργανισμού(π.χ. Κράτους, Ενόπλων δυνάμεων, κ.α) και η νοημοσύνη του Ανθρώπου(λόγω ψυχοσωματικών προβλημάτων από αδικίες, κ.α).
Κλασσικό ζωτικό παράδειγμα ΠΚΝ στις Ένοπλες δυνάμεις είναι η καταστροφή των πιο νοημόνων αξιωματικών εν τη γενέσει των, με το να γίνονται στατιστικά απλοί στρατιώτες ή υπαξιωματικοί Καθηγητές Πανεπιστημίου και αριστούχοι επιστήμονες, λόγω σχετικών διατάξεων των ενόπλων δυνάμεων που ίσως έγιναν υπό έμμεση επιρροή από ξένες δυνάμεις εκμεταλλευόμενες τα συμπλέγματα των στρατιωτικών(π.χ εγωϊσμό,κ.α). Οι συνέπειες των παραπάνω είναι καταστρεπτικές για το Έθνος και επηρεάζουν καταστρεπτικά πολλά Εθνικά συμφέροντα έως και αυτή την εδαφική ακεραιότητα του έθνους (π.χ ως συνέπεια ίσως ηλιθίων αποφάσεων ή αδυναμίας λύσεων προβλημάτων με τον βέλτιστο χώρο-χρονικά και ανά περίπτωση τρόπο σε κρίσιμες στιγμές ,κ.τ.λ)[5].
Επιπλέον πρέπει να τονιστεί ότι σήμερα στην εποχή της υψηλής τεχνολογίας και των ειδικευμένων γνώσεων αλλά και των ολιστικών(globalview) δι-επιστημονικών γνώσεων, ορισμένοι άνθρωποι κρίνονται αναντικατάστατοι ,και η μη αξιοποίηση των από το Κράτος ή από Ιδιωτική επιχείρηση μπορεί να έχει ολέθριες συνέπειες για το Κράτος ή την ιδιωτική επιχείρηση με το να μη ληφθούν οι σωστές αποφάσεις και το Κράτος να υποστεί καταστροφές στον εσωτερικό τομέα ή/και στις διεθνείς δραστηριότητες του και η ιδιωτική επιχείρηση ίσως να οδηγηθεί σε πτώχευση.
3.3 Έλλειψη ή καταστροφή ποιότητας γνώσεων(εκπαίδευση, πληροφόρηση,
κ.α)
Η χρήση εντυπωσιακών λέξεων ψυχολογικής επιρροής με ταυτόχρονη καταστροφή της ακριβολογίας στην πληροφόρηση, η περιγραφή και ο τονισμός μη ουσιωδών πληροφοριών, η απόσπαση της προσοχής σε πλήθος ασχέτων πληροφοριών, ενώ ταυτόχρονα να αποκρύπτονται οι αρχές και τα «κλειδιά» πληροφορίες, η μερική πληροφόρηση και η απόκρυψη της συνολικής «εικόνας» του θέματος, η μονομερής πληροφόρηση και ο αποκλεισμός της γνώσεων των πολλών απόψεων(π.χ ίσως ως μοναδική πληροφόρηση είναι κάποια εγχειρίδια του ΝΑΤΟ και σχεδόν κανένα ή ελάχιστα Πανεπιστημιακά συγγράμματα και επιστημονικά περιοδικά σε Εθνικές πολεμικές βιομηχανίες) είναι μέθοδοι ΠΚΝ. Ακόμα το να υπάρχουν πλήθος βιβλίων για χρήσεις προϊόντων(π.χ πληροφορικής) ενώ ταυτόχρονα να υπάρχει σχεδόν ανυπαρξία βιβλίων για την κατανόηση αρχών και λεπτομερειών για την σχεδίαση νέων προϊόντων , ή η μεγάλη έλλειψη αρίστων συγγραμμάτων και η διαθεσιμότητα χαμηλής ποιότητας συγγραμμάτων που πολυδιαφημίζονται είναι επίσης μέθοδοι του ΠΚΝ.
Επίσης η πολυδιαφήμιση και ευρεία διαφήμιση από τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας(ΜΜΕ) {Τηλεόραση , τύπος,ραδιόφωνο,κ.α} θεμάτων αποβλακώσεως και καταστροφής νοημοσύνης(π.χ οι ηλιθιότητες της αστρολογίας, τα παιχνίδια απομνημόνευσης αχρήστων πληροφοριών,κ.α) με ταυτόχρονο τον σχεδόν πλήρη αποκλεισμό της νοήμονος πληροφόρησης(π.χ επιτευγμάτων των επιστημών, της τεχνολογίας, της φιλοσοφίας και επιστημονικού και δημιουργικού κοινωνικού προβληματισμού, κ.α) είναι μέθοδοι ΠΚΝ κατά των πολιτών του Κράτους.
Η διδασκαλία θεμάτων με χαμηλή ή ίσως παραπλανητικής ποιότητας πληροφόρηση από βιβλία ή καθηγητές που ίσως έμμεσα επηρεάζονται, πολλάκις με άγνοια των, από τα συμφέροντα ξένων κρατών ή ξένοι σύμβουλοι σε Εθνικούς οργανισμούς που εξυπηρετούν ξένα συμφέροντα και είναι δυνατόν να επηρεάσουν την κατεύθυνση προς την λήψη αποφάσεων(Κρατικές,Επιστημονικές,κ.α) αφήνοντας ίσως μόνο την ελευθερία στους πολίτες ή στους Εθνικούς οργανισμούς να διαμορφώσουν τις ασήμαντες λεπτομέρειες, είναι μέθοδοι ΠΚΝ.
Στην πρόοδο της επιστήμης/τεχνολογίας οικονομικά συμφέροντα είναι ίσως δυνατόν να επιτρέπουν την ευρεία διαφήμιση και προώθηση βασικών θεωριών και ιδεών προς ορισμένες κατευθύνσεις που προέρχονται από πολυδιαφημισμένα επιστημονικά Ιδρύματα, αφήνοντας την ελευθερία των λεπτομερειών σε αυτές τις κατευθύνσεις σε άλλους , ίσως με κάποιο έλεγχο των διεθνών επιστημονικών περιοδικών και έλεγχο της προώθησης των ιδεών στο διεθνές δίκτυο ηλεκτρονικών υπολογιστών το INTERNET, μέσω ίσως του ελέγχου των πιο δημοφιλών searchengines του INTERNET.
Η έλλειψη χρηματοδότησης για την δημιουργία βιβλιοθηκών και η κακή επιλογή συγγραμμάτων σε επιστημονικές βιβλιοθήκες οργανισμών είναι επίσης μία αποτελεσματική μέθοδος ΠΚΝ διότι στερεί την ποιοτική πληροφόρηση πάνω στην οποία στηρίζεται η λήψη των βέλτιστων αποφάσεων.
Η μονόπλευρη πληροφόρηση στενεύει τους διανοητικούς ορίζοντες, γι αυτό για παράδειγμα ας σκεπτόμεθα ότι από κάθε πολιτικό κόμμα ή κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο(ακόμα και από παιδί ή τελείως άσχετο με την επιστήμη μας άνθρωπο ) μπορεί να προκύψει άμεσα ή έμμεσα μία καλή ιδέα, και μία καλή ιδέα μπορεί να οδηγήσει σε μία πολύ επιτυχή λύση ενός προβλήματος, γι αυτό πρέπει να ακούμε με προσοχή κάθε καλή ιδέα και φυσικά να αναγνωρίζουμε και να αμείβουμε την πηγή προέλευσης της καλής ιδέας, ώστε το άτομο να ενθαρρύνεται και να συνεχίζει να μας παρέχει τις ιδέες του.
Ένα άλλο παράδειγμα μεθόδου ΠΚΝ είναι σε εκπαιδευτικές εξετάσεις(π.χ σε Πανελλήνιες εξετάσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση , κ.α) να δίνονται πολύ εύκολα θέματα, οπότε οι περισσότεροι υποψήφιοι βρίσκουν την σωστή απάντηση στα θέματα, με συνέπεια τότε η επιλογή των υποψηφίων να γίνεται με άσχετα κριτήρια προς τα θέματα της εξέτασης, για παράδειγμα με κριτήρια καλλιγραφίας, εύσχημον του γραπτού, ορθογραφίας, καθαρότητας της γραφής χωρίς διαγραφές και μουτζούρες και …την τύχη ποιός εξεταστής θα διορθώσει το γραπτό με σκοπό να γίνει η διαφοροποίηση μεταξύ ενός επιτυχούς βαθμού π.χ. 19.0 και ενός αποτυχόντος βαθμού 18.5.
Η επιλογή των υποψηφίων με πολύ δύσκολα προβλήματα με μεγάλη διακριτικότητα θα διακρίνει εκείνον που έλυσε το πρόβλημα, από εκείνον που δεν το έλυσε, με αποτέλεσμα να επιτύχουν οι υποψήφιοι με ουσιώδη κριτήρια κριτικής σκέψεως ,ικανότητας λύσεως δύσκολων προβλημάτων και επαρκών γνώσεων. Ας θυμηθούμε ότι οι μεγαλύτερες διάνοιες των θετικών επιστημών ήταν κακογράφοι και ατημέλητοι στην γραφή με συνέπεια σε ένα εξεταστικό σύστημα με πολύ εύκολα θέματα θα κατατασσόντουσαν ίσως στην κατηγορία των αποτυχημένων υποψηφίων, διότι άλλοι υποψήφιοι(που και αυτοί έλυσαν τα πολύ εύκολα προβλήματα) θα υπερτερούσαν στα άσχετα δευτερεύοντα κριτήρια επιλογής.
Πρέπει βέβαια να είναι προφανές ότι οι μελλοντικοί επιστήμονες με υψηλή δημιουργική νοημοσύνη και γνώσεις είναι το θεμέλιο της μελλοντικής ευτυχίας του Έθνους , διότι έτσι μεγιστοποιείται ο ανθρώπινος παράγων για την λήψη βέλτιστων χώρο-χρονικών και ανά περίπτωση αποφάσεων στις δραστηριότητες του Έθνους.
3.4 Καταστροφικές παραγωγές Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας(ΜΜΕ)
Τα ΜΜΕ χρησιμοποιούνται κυρίως για την ενημέρωση και την διασκέδαση του κοινού. Όμως πρέπει να υπάρχουν ποιοτικά κριτήρια και στις δυο παραπάνω δραστηριότητες υπό την έννοια της προστασίας της νοημοσύνης, της ψυχοσωματικής υγείας των ανθρώπων και του Δικαίου. Η δε ποιότητα της διασκέδασης να είναι ποιοτικά ανώτερη σε ανθρώπινο πολιτισμό, σε σύγκριση με την ζωώδη συμπεριφορά και τα ζωώδη ένστικτα. Στην ενημέρωση από τα ΜΜΕ στην πλειονότητα γίνεται ΠΚΝ με το να μην παρουσιάζονται τα σημαντικά και ουσιώδη γεγονότα, υπό την έννοια των θετικών και ανθρωπιστικών επιστημών, αλλά με το να παρουσιάζονται σε μακρύτατο χρονικό διάστημα ασήμαντες λεπτομέρειες, με πολλάκις κρυμμένη την ουσία των γεγονότων, με συνέπεια το κοινό να παρακολουθεί την «ενημέρωση» επί μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να καταλαβαίνει τι πραγματικά έχει συμβεί, αλλά να υφίσταται μόνο συναισθηματική επιρροή υπό την μορφή θεατρινισμών, με αποτέλεσμα να αδρανοποιείται η κριτική σκέψη και η νοημοσύνη του τηλεθεατή,ακροατή και αναγνώστη.
Οι ειδήσεις των ΜΜΕ αναφέρονται σχεδόν πάντα(στατιστικά) σε τρομακτικά και δραματικά γεγονότα, με σχεδόν πλήρη έλλειψη ανακοινώσεως ευχάριστων γεγονότων ή ανακοινώσεων επιστημονικής προόδου(εκτός της ιατρικής), με συνέπεια η αντίληψη της πραγματικότητας του κοινού σημαντικά να παραμορφώνεται σχετικά με την πραγματική εικόνα της κοινωνίας, με αποτέλεσμα να δημιουργείται αδιαφορία και τεράστια ανοχή για μεγάλα κακουργήματα και εχθρότητα προς τον άγνωστο άνθρωπο με συνέπεια να συμβάλει στην κοινωνική απομόνωση του ανθρώπου και σε κοινωνικά προβλήματα που υποβαθμίζουν σημαντικά την αποδοτικότητα της χρήσεως της νοημοσύνης. Η απόδοση της ανώτερης νοημοσύνης σημαντικά αυξάνει όταν το κοινωνικό της περιβάλλον είναι δημιουργικό με την έννοια της δημιουργικής οικογένειας, της Δικαιοσύνης και της δημιουργικής ηθικής(π.χ διδάγματα της Χριστιανικής Θρησκείας).
Μια άλλη μέθοδος ΠΚΝ που χρησιμοποιείται από τα ΜΜΕ είναι οι παραγωγές και οι διαφημίσεις σε μεγάλη συχνότητα να παρουσιάζουν αστρολόγους,μάγους και άλλους «τσαρλατάνους-απατεώνες» που αποβλακώνουν το κοινό, εκμεταλλευόμενοι ζωτικά συναισθηματικά προβλήματα κυρίως των γυναικών, αλλά δυστυχώς παρόμοιες ηλιθιότητες έχουν επιχειρηθεί να αποβλακώσουν μέχρι…πιλότους αεροπλάνων(π.χ με την μέθοδο των βιορυθμών), δημιουργώντας έτσι καταστρεπτικά προβλήματα λόγω των προλήψεων, με το να τους προκαλείται έτσι κακοτυχία, επειδή ψάχνουν να την βρουν, με το να συσχετίζουν ΑΣΧΕΤΑ γεγονότα με αυτά που αναμένουν από τις προλήψεις τους.
Μία άλλη μέθοδος ΠΚΝ είναι τα τηλεπαιχνίδια που τονίζουν υπέρμετρα την χρήση της απομνημόνευσης σε άχρηστες γνώσεις και αποκλείουν την χρήση της κριτικής και της νοημοσύνης και αμείβουν με βραβεία την άχρηστη γνώση.
Μια άλλη συνέπεια της τρομοκρατίας που προωθούν τα ΜΜΕ είναι ότι τρομοκρατούν τον πολίτη και έτσι τον κάνουν πιο επιρρεπή στον έλεγχο που τα ΜΜΕ επιβάλουν στατιστικά στην σκέψη(π.χ τι θέματα θα συζητά και τι θα ενδιαφέρεται το κοινό, κ.τ.λ) και στην συμπεριφορά του κοινού(άμεσες ή/και έμμεσες επιρροές από φίλους, διαφημίσεις και σαπουνόπερες(classicalconditioning-IvanPavlov) για το τι να πράξουν και το τι αμείψουν(operantconditioning-Skinner), με αποτέλεσμα το κοινό, στατιστικά, να συμπεριφέρεται σαν «ρομποτάκι» «τηλεκατευθυνόμενο» από τα ΜΜΕ. Με αυτή την μέθοδο του ΠΚΝ μειώνεται ,στατιστικά, σημαντικότατα η νοημοσύνη και τα δημιουργικά ενδιαφέροντα του κοινού.
truthison.com
http://eleftheriskepsii.blogspot.com
Πυρηνικός Φυσικός/Ειδικός Πληροφορικής. Πρώην Επίκουρος Τεχνικός Προϊστάμενος στα κεντρικά γραφεία ομάδας Πυρηνικών Αντιδραστήρων και πρώην Διευθυντής Σχεδιάσεως Συστημάτων και Αναπτύξεως, στον Καναδά.
Τώρα εργάζεται στο Ε.Κ.Θ.Ε., 16604 Αθήνα.
1. Ορισμοί εννοιών
Νοημοσύνη Ανθρώπου [1], νοούμε στο παρόν άρθρο, την ικανότητα λύσεως προβλημάτων(επιστημονικά,στρατιωτικά,κ.α) ή/και την μη τυχαία επιλογή μίας βέλτιστης(optimum) επιλογής σε πρόβλημα αποφάσεως, με χρήση ενός αλγορίθμου, ο οποίος μπορεί να περιλαμβάνει λογικές διαδικασίες, σαν την επαναληπτική(iterative) διαδικασία ερωτήσεων [Γιατί; , Διότι… , Έχει έννοια: ] για τις αιτίες που πρέπει να κατανοηθούν.[2],[3].
Νοημοσύνη Ανθρώπινου Οργανισμού [1], νοούμε την απόδοση σε λύση προβλημάτων του Οργανισμού(π.χ Κράτος, Ένοπλες Δυνάμεις, Πανεπιστήμια, Εμπορικοί Οργανισμοί,κ.α), με την έννοια της λήψεως βέλτιστων αποφάσεων ,χώρο-χρονικά και ανά περίπτωση, και την βέλτιστη εκτέλεση των αποφάσεων αυτών.
Βέλτιστη(Optimum) απόφαση [1] ,νοούμε την απόφαση εκείνη που μεγιστοποιεί την πιθανότητα για την εκπλήρωση ενός συνόλου στόχων χώρο-χρονικά και ταυτόχρονα όμως εξασφαλίζει και την εκπλήρωση των περιορισμών που έχουν τεθεί στο εν λόγω σύνολο των στόχων.
Πόλεμος Καταστροφής Νοημοσύνης[ΠΚΝ] [1], νοούμε την με δόλο ή με εγκληματική αμέλεια καταστροφή μερικώς ή ολικώς, προσωρινά ή μόνιμα της νοημοσύνης Ανθρώπου ή/και Ανθρώπινου οργανισμού. (Ο παραπάνω πόλεμος μπορεί να γίνει σε επίπεδα φυσικού προσώπου, νομικού προσώπου, Έθνους και Κράτους. Στην βαρύτατη του μορφή νομίζουμε ότι μπορεί να φθάσει έως των εγκλημάτων της προδοσίας του Έθνους και της εσχάτης προδοσίας[4])
2.Εισαγωγή
Τα πάντα στον αισθητό μας κόσμο εξαρτώνται από τους νόμους της φύσεως, από την «τύχη» και από τις αποφάσεις των ανθρώπων και των ζώων[1].
Από τους παραπάνω παράγοντες συνάγεται ότι η ανθρώπινη σκόπιμη επίδραση σε γήινο ή εξωγήινο σύστημα, στηρίζεται στην λήψη αποφάσεων και την εκτέλεση των. Ακολούθως , η κατάλληλη για τις χώρο-χρονικές ανάγκες εκλογή ενός συνόλου στόχων και η βέλτιστη επίτευξη του συνόλου των στόχων είναι βασική συνάρτηση της ανθρώπινης νοημοσύνης και της νοημοσύνης των ανθρωπίνων οργανισμών[1].
Λόγω των παραπάνω, συνάγεται ότι η καταστροφή της νοημοσύνης ανθρώπου ή/και ανθρώπινου οργανισμού, είναι δυνατόν να οδηγήσει σε καταστροφή του ανθρώπου ή/και του ανθρώπινου οργανισμού, λόγω συνεπειών «ηλιθίων» αποφάσεων των. Επιπλέον είναι δυνατόν, ο άνθρωπος ή/και ο ανθρώπινος οργανισμός με κατεστραμμένη(σε ορισμένο βαθμό) την νοημοσύνη του να γίνει πειθήνιο όργανο που να εκτελεί, πολλές φορές χωρίς καν να το καταλαβαίνει, τις εντολές του ανθρώπου ή/και του οργανισμού που κάνει ΠΚΝ εναντίων του.
Από τα παραπάνω είναι προφανής η θεμελιώδης σημασία του θέματος της αντιλήψεως και κατανοήσεως ότι γίνεται ΠΚΝ σε ανθρώπους και ανθρώπινους οργανισμούς και ακολούθως της θεμελιώδους ανάγκης της αναπτύξεως σχετικής άμυνας στον ΠΚΝ σε επίπεδο ανθρώπων, Έθνους και Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σημείωση για τον αναγνώστη/μελετητή:
Επειδή κάποιες μέθοδοι του ΠΚΝ μπορούν να ενταχθούν σε πολλές κατηγορίες, για αυτή την αιτία υπάρχει αναγκαία επανάληψη του κειμένου σε διαφορετικές κατηγορίες , για την αύξηση της λογικής πληρότητας των κατηγοριών.
3. Μερικές μέθοδοι του ΠΚΝ
Η γενική ιδέα στις μεθόδους ΠΚΝ είναι να δημιουργήσουν εμπόδια ή να μειώσουν την αποδοτικότητα της(ή των) διαδικασίας(ων) λύσεως προβλήματος(ων) στον Άνθρωπο ή/και στον Ανθρώπινο οργανισμό.
3.1 Έλλειψη κινήτρων και αμοιβής κινήτρων(έλλειψη motivation)
Όταν σε ένα οργανισμό δεν υπάρχουν κίνητρα(π.χ. οικονομική διαφοροποίηση μισθών και bonus, προώθηση στην ιεραρχία και στην κατάλληλη θέση εργασίας των ανθρώπων με τα κατάλληλα προσόντα, δημιουργία ενδιαφέροντος για την εργασία, ηθικά βραβεία, κ,α) τότε δεν δημιουργείται διάθεση για την χρήση της νοημοσύνης και για λύση προβλημάτων, αλλά προκαλείται η τάση για αδιαφορία και τεμπελιά.
Αντιθέτως τα bonus(χρηματικά βραβεία, ηθικά βραβεία, κ.α) που δίνονται αξιοκρατικά, όπως και η αξιοκρατική και αξιόλογη αμοιβή των συμβούλων, εκπαιδευτών , του επιστημονικά εκπαιδευμένου και ειδικευμένου προσωπικού, κ.α προσελκύει και αναπτύσσει το ενδιαφέρον του προσωπικού με υψηλά προσόντα και υψηλής νοημοσύνης και γνώσεων. [14],[25].
Ιδιαίτερη προσοχή και μελέτη απαιτούν οι περιπτώσεις που όχι μόνο δεν δίνονται κίνητρα για την ανάπτυξη της νοημοσύνης , αλλά αντιθέτως δίνονται αντικίνητρα με αποτέλεσμα την καταστροφή της νοημοσύνης(ΠΚΝ).Για παράδειγμα σε ένα Κράτος είναι δυνατόν να μεγιστοποιούνται τα εισοδήματα επαγγελμάτων «αποβλακώσεως» του κοινού{π.χ των τραγουδιστών που χρησιμοποιούν τραγούδια αποβλακώσεως όπως μίας φράσεως που επαναλαμβάνεται συνεχώς σε ένταση φωνής που προκαλεί πόνο στα αυτιά και καθιστά αδύνατη κάθε συναισθηματική ή λογική συνομιλία , το μονότονο των ποδοσφαιριστών (που ίσως σκόπιμα –ΠΚΝ- προβάλλονται πρώτοι στα ΜΜΕ, καθυστερώντας τις ειδήσεις ακόμα και για τις συναντήσεις των Αρχηγών Κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης), τα πολύ υψηλά ημερομίσθια εργατών με γνώσεις μίας ή δύο τάξεων Δημοτικού, κ.τ.λ}, ενώ ταυτόχρονα ελαχιστοποιούνται τα εισοδήματα ανθρώπων και επαγγελμάτων «υψηλής νοημοσύνης» που δύνανται να ανυψώσουν την νοημοσύνη του κοινού{π.χ άριστοι επιστήμονες με μεταπτυχιακά και άλλων διανοητικά και δημιουργικά εργαζομένων ανθρώπων}, με συνέπεια να είναι σχεδόν αδύνατο άριστοι επιστήμονες να αγοράζουν τα πανάκριβα επιστημονικά συγγράμματα που απαιτούνται στην επιστημονική εργασία των και η ποιότητα της ζωής των και η αξιοπρέπεια της διαβίωσης των να είναι πολύ υποβαθμισμένη και να στερούνται κοινωνικής αναγνώρισης, λόγω των οικονομικών περιορισμών που υφίστανται, με συνέπεια η νοημοσύνη των, η διάθεση για πρωτοποριακή εργασία και η αποδοτικότητα στην εργασία των να είναι υπερβολικά μειωμένες συγκριτικά με τις ικανότητες των. Τα αποτελέσματα μακροπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα αλλά και μικροπρόθεσμα μπορεί να είναι ολέθρια για τα Εθνικά συμφέροντα διότι ελαχιστοποιούνται οι Εθνικές ικανότητες για την ανάπτυξη και πρωτοπορία του Έθνους στον Διεθνή και Εθνικό τομέα και ελαχιστοποιείται η ικανότητα η/και αποδοτικότητα της επιστημονικής ανάλυσης και βέλτιστης λύσης των προβλημάτων του Έθνους, με αποτέλεσμα να μεγιστοποιούνται οι πιθανότητες για πλήθος μελλοντικών καταστρεπτικών συνεπειών και χαμένων ευκαιριών για τα Εθνικά συμφέροντα.
Σε Εθνικό επίπεδο νομίζουμε ότι η μεγιστοποίηση των εισοδημάτων «πηγών αποβλακώσεως» με ταυτόχρονη την ελαχιστοποίηση των εισοδημάτων των «πηγών νοημοσύνης και δημιουργικών γνώσεων» είναι ουσιαστικά ο πιο αποτελεσματικός τρόπος πολέμου καταστροφής νοημοσύνης και πολιτισμού, ενός οργανισμού(Εθνους,κ.α). Τούτο γίνεται ακόμα χειρότερο όταν ο λαός διδάσκεται από τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας να χρησιμοποιεί τα «προϊόντα» και τις «υπηρεσίες» των «πηγών αποβλακώσεως» και ταυτόχρονα δεν πληροφορείται σχεδόν καθόλου(εκτός ιατρικής) για την εξέλιξη των επιστημών , τεχνολογίας και δημιουργικού πολιτισμού.
3.2 Έλλειψη ή καταστροφή δημιουργικής ιεραρχίας οργανισμών
(π.χ αναξιοκρατία, ανηθικότητα ,κ.τ.λ)
Η δημιουργική ιεραρχία των οργανισμών είναι θεμελιώδης παράγων καθορισμού στο ποίες αποφάσεις θα εκτελούνται και στο να δημιουργήσει το κατάλληλο κλίμα πού μπορεί να βελτιστοποιήσει την απόδοση της εργασίας και των διαθεσίμων πόρων του ανθρώπινου οργανισμού.
Δυστυχώς στην πραγματικότητα υπάρχουν ζωτικά καταστρεπτικές καταστάσεις για τους ανθρώπινους οργανισμούς(Κράτος, Ιδιωτικές εταιρείες,κ.α).
Για παράδειγμα ίσως στις Κρατικές υπηρεσίες και στις Ένοπλες δυνάμεις αριστούχοι επιστήμονες ή Καθηγητές Πανεπιστημίων ή αριστούχοι στην εκτέλεση εκπαιδευτικών ασκήσεων ή υψηλά διακρινόμενοι σε πραγματικά περιστατικά δεν αμείβονται, αλλά αγνοούνται ή το χειρότερο δεν προαγάγονται στους κατάλληλους βαθμούς και θέσεις εργασίας, διότι προωθούνται άλλοι που χρησιμοποιούν π.χ φιλικές ή πολιτικές διασυνδέσεις ή δολιοφθορά ή με τις έμμεσες επιρροές από ξένα κράτη και ξένα συμφέροντα,κ.τ.λ.
Τότε καταστρέφεται η νοημοσύνη του Ανθρώπινου οργανισμού(π.χ. Κράτους, Ενόπλων δυνάμεων, κ.α) και η νοημοσύνη του Ανθρώπου(λόγω ψυχοσωματικών προβλημάτων από αδικίες, κ.α).
Κλασσικό ζωτικό παράδειγμα ΠΚΝ στις Ένοπλες δυνάμεις είναι η καταστροφή των πιο νοημόνων αξιωματικών εν τη γενέσει των, με το να γίνονται στατιστικά απλοί στρατιώτες ή υπαξιωματικοί Καθηγητές Πανεπιστημίου και αριστούχοι επιστήμονες, λόγω σχετικών διατάξεων των ενόπλων δυνάμεων που ίσως έγιναν υπό έμμεση επιρροή από ξένες δυνάμεις εκμεταλλευόμενες τα συμπλέγματα των στρατιωτικών(π.χ εγωϊσμό,κ.α). Οι συνέπειες των παραπάνω είναι καταστρεπτικές για το Έθνος και επηρεάζουν καταστρεπτικά πολλά Εθνικά συμφέροντα έως και αυτή την εδαφική ακεραιότητα του έθνους (π.χ ως συνέπεια ίσως ηλιθίων αποφάσεων ή αδυναμίας λύσεων προβλημάτων με τον βέλτιστο χώρο-χρονικά και ανά περίπτωση τρόπο σε κρίσιμες στιγμές ,κ.τ.λ)[5].
Επιπλέον πρέπει να τονιστεί ότι σήμερα στην εποχή της υψηλής τεχνολογίας και των ειδικευμένων γνώσεων αλλά και των ολιστικών(globalview) δι-επιστημονικών γνώσεων, ορισμένοι άνθρωποι κρίνονται αναντικατάστατοι ,και η μη αξιοποίηση των από το Κράτος ή από Ιδιωτική επιχείρηση μπορεί να έχει ολέθριες συνέπειες για το Κράτος ή την ιδιωτική επιχείρηση με το να μη ληφθούν οι σωστές αποφάσεις και το Κράτος να υποστεί καταστροφές στον εσωτερικό τομέα ή/και στις διεθνείς δραστηριότητες του και η ιδιωτική επιχείρηση ίσως να οδηγηθεί σε πτώχευση.
3.3 Έλλειψη ή καταστροφή ποιότητας γνώσεων(εκπαίδευση, πληροφόρηση,
κ.α)
Η χρήση εντυπωσιακών λέξεων ψυχολογικής επιρροής με ταυτόχρονη καταστροφή της ακριβολογίας στην πληροφόρηση, η περιγραφή και ο τονισμός μη ουσιωδών πληροφοριών, η απόσπαση της προσοχής σε πλήθος ασχέτων πληροφοριών, ενώ ταυτόχρονα να αποκρύπτονται οι αρχές και τα «κλειδιά» πληροφορίες, η μερική πληροφόρηση και η απόκρυψη της συνολικής «εικόνας» του θέματος, η μονομερής πληροφόρηση και ο αποκλεισμός της γνώσεων των πολλών απόψεων(π.χ ίσως ως μοναδική πληροφόρηση είναι κάποια εγχειρίδια του ΝΑΤΟ και σχεδόν κανένα ή ελάχιστα Πανεπιστημιακά συγγράμματα και επιστημονικά περιοδικά σε Εθνικές πολεμικές βιομηχανίες) είναι μέθοδοι ΠΚΝ. Ακόμα το να υπάρχουν πλήθος βιβλίων για χρήσεις προϊόντων(π.χ πληροφορικής) ενώ ταυτόχρονα να υπάρχει σχεδόν ανυπαρξία βιβλίων για την κατανόηση αρχών και λεπτομερειών για την σχεδίαση νέων προϊόντων , ή η μεγάλη έλλειψη αρίστων συγγραμμάτων και η διαθεσιμότητα χαμηλής ποιότητας συγγραμμάτων που πολυδιαφημίζονται είναι επίσης μέθοδοι του ΠΚΝ.
Επίσης η πολυδιαφήμιση και ευρεία διαφήμιση από τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας(ΜΜΕ) {Τηλεόραση , τύπος,ραδιόφωνο,κ.α} θεμάτων αποβλακώσεως και καταστροφής νοημοσύνης(π.χ οι ηλιθιότητες της αστρολογίας, τα παιχνίδια απομνημόνευσης αχρήστων πληροφοριών,κ.α) με ταυτόχρονο τον σχεδόν πλήρη αποκλεισμό της νοήμονος πληροφόρησης(π.χ επιτευγμάτων των επιστημών, της τεχνολογίας, της φιλοσοφίας και επιστημονικού και δημιουργικού κοινωνικού προβληματισμού, κ.α) είναι μέθοδοι ΠΚΝ κατά των πολιτών του Κράτους.
Η διδασκαλία θεμάτων με χαμηλή ή ίσως παραπλανητικής ποιότητας πληροφόρηση από βιβλία ή καθηγητές που ίσως έμμεσα επηρεάζονται, πολλάκις με άγνοια των, από τα συμφέροντα ξένων κρατών ή ξένοι σύμβουλοι σε Εθνικούς οργανισμούς που εξυπηρετούν ξένα συμφέροντα και είναι δυνατόν να επηρεάσουν την κατεύθυνση προς την λήψη αποφάσεων(Κρατικές,Επιστημονικές,κ.α) αφήνοντας ίσως μόνο την ελευθερία στους πολίτες ή στους Εθνικούς οργανισμούς να διαμορφώσουν τις ασήμαντες λεπτομέρειες, είναι μέθοδοι ΠΚΝ.
Στην πρόοδο της επιστήμης/τεχνολογίας οικονομικά συμφέροντα είναι ίσως δυνατόν να επιτρέπουν την ευρεία διαφήμιση και προώθηση βασικών θεωριών και ιδεών προς ορισμένες κατευθύνσεις που προέρχονται από πολυδιαφημισμένα επιστημονικά Ιδρύματα, αφήνοντας την ελευθερία των λεπτομερειών σε αυτές τις κατευθύνσεις σε άλλους , ίσως με κάποιο έλεγχο των διεθνών επιστημονικών περιοδικών και έλεγχο της προώθησης των ιδεών στο διεθνές δίκτυο ηλεκτρονικών υπολογιστών το INTERNET, μέσω ίσως του ελέγχου των πιο δημοφιλών searchengines του INTERNET.
Η έλλειψη χρηματοδότησης για την δημιουργία βιβλιοθηκών και η κακή επιλογή συγγραμμάτων σε επιστημονικές βιβλιοθήκες οργανισμών είναι επίσης μία αποτελεσματική μέθοδος ΠΚΝ διότι στερεί την ποιοτική πληροφόρηση πάνω στην οποία στηρίζεται η λήψη των βέλτιστων αποφάσεων.
Η μονόπλευρη πληροφόρηση στενεύει τους διανοητικούς ορίζοντες, γι αυτό για παράδειγμα ας σκεπτόμεθα ότι από κάθε πολιτικό κόμμα ή κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο(ακόμα και από παιδί ή τελείως άσχετο με την επιστήμη μας άνθρωπο ) μπορεί να προκύψει άμεσα ή έμμεσα μία καλή ιδέα, και μία καλή ιδέα μπορεί να οδηγήσει σε μία πολύ επιτυχή λύση ενός προβλήματος, γι αυτό πρέπει να ακούμε με προσοχή κάθε καλή ιδέα και φυσικά να αναγνωρίζουμε και να αμείβουμε την πηγή προέλευσης της καλής ιδέας, ώστε το άτομο να ενθαρρύνεται και να συνεχίζει να μας παρέχει τις ιδέες του.
Ένα άλλο παράδειγμα μεθόδου ΠΚΝ είναι σε εκπαιδευτικές εξετάσεις(π.χ σε Πανελλήνιες εξετάσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση , κ.α) να δίνονται πολύ εύκολα θέματα, οπότε οι περισσότεροι υποψήφιοι βρίσκουν την σωστή απάντηση στα θέματα, με συνέπεια τότε η επιλογή των υποψηφίων να γίνεται με άσχετα κριτήρια προς τα θέματα της εξέτασης, για παράδειγμα με κριτήρια καλλιγραφίας, εύσχημον του γραπτού, ορθογραφίας, καθαρότητας της γραφής χωρίς διαγραφές και μουτζούρες και …την τύχη ποιός εξεταστής θα διορθώσει το γραπτό με σκοπό να γίνει η διαφοροποίηση μεταξύ ενός επιτυχούς βαθμού π.χ. 19.0 και ενός αποτυχόντος βαθμού 18.5.
Η επιλογή των υποψηφίων με πολύ δύσκολα προβλήματα με μεγάλη διακριτικότητα θα διακρίνει εκείνον που έλυσε το πρόβλημα, από εκείνον που δεν το έλυσε, με αποτέλεσμα να επιτύχουν οι υποψήφιοι με ουσιώδη κριτήρια κριτικής σκέψεως ,ικανότητας λύσεως δύσκολων προβλημάτων και επαρκών γνώσεων. Ας θυμηθούμε ότι οι μεγαλύτερες διάνοιες των θετικών επιστημών ήταν κακογράφοι και ατημέλητοι στην γραφή με συνέπεια σε ένα εξεταστικό σύστημα με πολύ εύκολα θέματα θα κατατασσόντουσαν ίσως στην κατηγορία των αποτυχημένων υποψηφίων, διότι άλλοι υποψήφιοι(που και αυτοί έλυσαν τα πολύ εύκολα προβλήματα) θα υπερτερούσαν στα άσχετα δευτερεύοντα κριτήρια επιλογής.
Πρέπει βέβαια να είναι προφανές ότι οι μελλοντικοί επιστήμονες με υψηλή δημιουργική νοημοσύνη και γνώσεις είναι το θεμέλιο της μελλοντικής ευτυχίας του Έθνους , διότι έτσι μεγιστοποιείται ο ανθρώπινος παράγων για την λήψη βέλτιστων χώρο-χρονικών και ανά περίπτωση αποφάσεων στις δραστηριότητες του Έθνους.
3.4 Καταστροφικές παραγωγές Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας(ΜΜΕ)
Τα ΜΜΕ χρησιμοποιούνται κυρίως για την ενημέρωση και την διασκέδαση του κοινού. Όμως πρέπει να υπάρχουν ποιοτικά κριτήρια και στις δυο παραπάνω δραστηριότητες υπό την έννοια της προστασίας της νοημοσύνης, της ψυχοσωματικής υγείας των ανθρώπων και του Δικαίου. Η δε ποιότητα της διασκέδασης να είναι ποιοτικά ανώτερη σε ανθρώπινο πολιτισμό, σε σύγκριση με την ζωώδη συμπεριφορά και τα ζωώδη ένστικτα. Στην ενημέρωση από τα ΜΜΕ στην πλειονότητα γίνεται ΠΚΝ με το να μην παρουσιάζονται τα σημαντικά και ουσιώδη γεγονότα, υπό την έννοια των θετικών και ανθρωπιστικών επιστημών, αλλά με το να παρουσιάζονται σε μακρύτατο χρονικό διάστημα ασήμαντες λεπτομέρειες, με πολλάκις κρυμμένη την ουσία των γεγονότων, με συνέπεια το κοινό να παρακολουθεί την «ενημέρωση» επί μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς να καταλαβαίνει τι πραγματικά έχει συμβεί, αλλά να υφίσταται μόνο συναισθηματική επιρροή υπό την μορφή θεατρινισμών, με αποτέλεσμα να αδρανοποιείται η κριτική σκέψη και η νοημοσύνη του τηλεθεατή,ακροατή και αναγνώστη.
Οι ειδήσεις των ΜΜΕ αναφέρονται σχεδόν πάντα(στατιστικά) σε τρομακτικά και δραματικά γεγονότα, με σχεδόν πλήρη έλλειψη ανακοινώσεως ευχάριστων γεγονότων ή ανακοινώσεων επιστημονικής προόδου(εκτός της ιατρικής), με συνέπεια η αντίληψη της πραγματικότητας του κοινού σημαντικά να παραμορφώνεται σχετικά με την πραγματική εικόνα της κοινωνίας, με αποτέλεσμα να δημιουργείται αδιαφορία και τεράστια ανοχή για μεγάλα κακουργήματα και εχθρότητα προς τον άγνωστο άνθρωπο με συνέπεια να συμβάλει στην κοινωνική απομόνωση του ανθρώπου και σε κοινωνικά προβλήματα που υποβαθμίζουν σημαντικά την αποδοτικότητα της χρήσεως της νοημοσύνης. Η απόδοση της ανώτερης νοημοσύνης σημαντικά αυξάνει όταν το κοινωνικό της περιβάλλον είναι δημιουργικό με την έννοια της δημιουργικής οικογένειας, της Δικαιοσύνης και της δημιουργικής ηθικής(π.χ διδάγματα της Χριστιανικής Θρησκείας).
Μια άλλη μέθοδος ΠΚΝ που χρησιμοποιείται από τα ΜΜΕ είναι οι παραγωγές και οι διαφημίσεις σε μεγάλη συχνότητα να παρουσιάζουν αστρολόγους,μάγους και άλλους «τσαρλατάνους-απατεώνες» που αποβλακώνουν το κοινό, εκμεταλλευόμενοι ζωτικά συναισθηματικά προβλήματα κυρίως των γυναικών, αλλά δυστυχώς παρόμοιες ηλιθιότητες έχουν επιχειρηθεί να αποβλακώσουν μέχρι…πιλότους αεροπλάνων(π.χ με την μέθοδο των βιορυθμών), δημιουργώντας έτσι καταστρεπτικά προβλήματα λόγω των προλήψεων, με το να τους προκαλείται έτσι κακοτυχία, επειδή ψάχνουν να την βρουν, με το να συσχετίζουν ΑΣΧΕΤΑ γεγονότα με αυτά που αναμένουν από τις προλήψεις τους.
Μία άλλη μέθοδος ΠΚΝ είναι τα τηλεπαιχνίδια που τονίζουν υπέρμετρα την χρήση της απομνημόνευσης σε άχρηστες γνώσεις και αποκλείουν την χρήση της κριτικής και της νοημοσύνης και αμείβουν με βραβεία την άχρηστη γνώση.
Μια άλλη συνέπεια της τρομοκρατίας που προωθούν τα ΜΜΕ είναι ότι τρομοκρατούν τον πολίτη και έτσι τον κάνουν πιο επιρρεπή στον έλεγχο που τα ΜΜΕ επιβάλουν στατιστικά στην σκέψη(π.χ τι θέματα θα συζητά και τι θα ενδιαφέρεται το κοινό, κ.τ.λ) και στην συμπεριφορά του κοινού(άμεσες ή/και έμμεσες επιρροές από φίλους, διαφημίσεις και σαπουνόπερες(classicalconditioning-IvanPavlov) για το τι να πράξουν και το τι αμείψουν(operantconditioning-Skinner), με αποτέλεσμα το κοινό, στατιστικά, να συμπεριφέρεται σαν «ρομποτάκι» «τηλεκατευθυνόμενο» από τα ΜΜΕ. Με αυτή την μέθοδο του ΠΚΝ μειώνεται ,στατιστικά, σημαντικότατα η νοημοσύνη και τα δημιουργικά ενδιαφέροντα του κοινού.
truthison.com
http://eleftheriskepsii.blogspot.com
ΠΟΛΕΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ
Reviewed by Unknown
on
23:11
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου