Αποκάλυψη βόμβα έκανε το βρετανικό Guardian εις βάρος της σοβαρής οικονομικής εφημερίδας, Wall Street Journal. Από έρευνες προέκυψε ότι η πασίγνωστη εφημερίδα συμφωνούσε με ευρωπαϊκές εταιρείες να αγοράζουν κρυφά χιλιάδες φύλλα της σε τιμή-ευκαιρία, παραπλανώντας αναγνώστες και....
διαφημιζόμενους για την πραγματική κυκλοφορία της. Και ο στόχος ποιος ήταν; Να αυξήσει πλασματικά την κυκλοφορία της στην Ευρώπη. Η απάτη γινόταν ως εξής: η WSJ έπειθε ευρωπαϊκές εταιρείες να συνεργαστούν και ως αντάλλαγμα δημοσίευε άρθρα που προωθούσαν τις δραστηριότητές τους. Η αποκάλυψη αυτή πλήττει σημαντικά το κύρος της WSJ που αποτελεί τη ναυαρχίδα της News Corp του Μέρντοκ. Η σπείρα συντόνιζε την κομπίνα από το Λονδίνο και αφορούσε την ευρωπαϊκή έκδοση της WSJ η οποία κυκλοφορεί σε ΕΕ, Ρωσία και Αφρική.
Ο "εγκέφαλος" της σπείρας ήταν ο Αντριου Λάνγκχοφ, διευθυντής Ευρώπης της Dow Jones, «μαμάς» εταιρείας της WSJ, ο οποίος παραιτήθηκε. Η απόφαση της WSJ να αγοράζει κρυφά τα ίδια της τα φύλλα ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2008 ως ένα κόλπο για να ενισχυθεί η κυκλοφορία με την ονομασία Future Leadership Institute. Η εφημερίδα σύναψε σχέσεις με ευρωπαϊκές εταιρείες που σπονσοράριζαν σεμινάρια για φοιτητές οι οποίοι είχαν πιθανότητες να γίνουν οι μελλοντικοί ηγέτες. Η WSJ αντάμειβε τους σπόνσορες δημοσιεύοντας τα ονόματά τους σε ένα ειδικό τμήμα της εφημερίδας.
Οι σπόνσορες πλήρωναν την διαφήμιση αυτή αγοράζοντας αντίτυπα της WSJ σε πολύ χαμηλή τιμή τα οποία μοίραζαν στους φοιτητές. Το 2010, η απάτη ενίσχυσε κατά 41% την κυκλοφορία της ευρωπαϊκής έκδοσης της WSJ _ 31.000 από τα συνολικά 75.000 φύλλα.
διαφημιζόμενους για την πραγματική κυκλοφορία της. Και ο στόχος ποιος ήταν; Να αυξήσει πλασματικά την κυκλοφορία της στην Ευρώπη. Η απάτη γινόταν ως εξής: η WSJ έπειθε ευρωπαϊκές εταιρείες να συνεργαστούν και ως αντάλλαγμα δημοσίευε άρθρα που προωθούσαν τις δραστηριότητές τους. Η αποκάλυψη αυτή πλήττει σημαντικά το κύρος της WSJ που αποτελεί τη ναυαρχίδα της News Corp του Μέρντοκ. Η σπείρα συντόνιζε την κομπίνα από το Λονδίνο και αφορούσε την ευρωπαϊκή έκδοση της WSJ η οποία κυκλοφορεί σε ΕΕ, Ρωσία και Αφρική.
Ο "εγκέφαλος" της σπείρας ήταν ο Αντριου Λάνγκχοφ, διευθυντής Ευρώπης της Dow Jones, «μαμάς» εταιρείας της WSJ, ο οποίος παραιτήθηκε. Η απόφαση της WSJ να αγοράζει κρυφά τα ίδια της τα φύλλα ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2008 ως ένα κόλπο για να ενισχυθεί η κυκλοφορία με την ονομασία Future Leadership Institute. Η εφημερίδα σύναψε σχέσεις με ευρωπαϊκές εταιρείες που σπονσοράριζαν σεμινάρια για φοιτητές οι οποίοι είχαν πιθανότητες να γίνουν οι μελλοντικοί ηγέτες. Η WSJ αντάμειβε τους σπόνσορες δημοσιεύοντας τα ονόματά τους σε ένα ειδικό τμήμα της εφημερίδας.
Οι σπόνσορες πλήρωναν την διαφήμιση αυτή αγοράζοντας αντίτυπα της WSJ σε πολύ χαμηλή τιμή τα οποία μοίραζαν στους φοιτητές. Το 2010, η απάτη ενίσχυσε κατά 41% την κυκλοφορία της ευρωπαϊκής έκδοσης της WSJ _ 31.000 από τα συνολικά 75.000 φύλλα.
badboy.gr
Η απάτη της εφημερίδας: Wall Street Journal
Reviewed by Unknown
on
16:57
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου