Η 18η Νοεμβρίου 2011 θα μείνει για πάντα στην ιστορία, ως η ημέρα που δύο κύριοι έστειλαν για πρώτη φορά μια μπύρα στο διάστημα, χρησιμοποιώντας ένα δοχείο ψύξης ως διαστημόπλοιο!!!. www.otherside.gr http://demi-zouzounews.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου