Αγανακτισμένος πολίτης, θέλησε να πάρει το λόγο στη Βουλή.Δειτε τι ακολουθησε.ΦΩΤΟ και Βιντεο

Μετά το τέλος της ομιλίας του πρωθυπουργού, Λουκά Παπαδήμου, ένας πολίτης από τα θεωρεία της Βουλής, φανερά αγανακτισμένος δεν άντεξε και άρχισε να φωνάζει απευθυνόμενος προς τον πρωθυπουργό.


Ο αγανακτισμένος πολίτης άρχισε να φωνάζει “αυτά είναι απαράδεκτα. Να ακουστεί και η φωνή των πολιτών τώρα!






seleo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.