1ο ΕΠΑΛ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ-Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδία!!! Δείτε το βίντεο και θα καταλάβετε

Οι μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ Αγίου Δημητρίου έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα στη φετινή παρέλαση…
Κατά τη διάρκεια της παρέλασης, σταμάτησαν μπροστά από την κερκίδα των επισήμων, τους γυρισαν την πλατη και έψαλλαν τον εθνικό ύμνο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.