
Απαγχονισμένη βρέθηκε αργά χθες το βράδυ μέσα στο σπίτι της στην Έξω Αγυιά μια 15χρονη. Σύμφωνα με τα...
πρώτα στοιχεία της αστυνομίας πρόκειται για αυτοκτονία και όχι για εγκληματική ενέργεια
Η νεαρή εντοπίστηκε νεκρή λίγα λεπτά πριν τα μεσάνυχτα, από τους δικούς της. Τις συνθήκες θανάτου θα φωτίσει το πόρισμα της ιατροδικαστικής εξέτασης.
http://filoksenos.blogspot.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου