Την άρση της ασυλίας των βουλευτών της Χρυσής Αυγής Κασιδιάρη, Γερμενή και Ηλιόπουλου αποφάσισε η Βουλή

Με απόλυτη πλειοψηφία, 220 ψήφοι σε σύνολο 220 ψηφισάντων, αποφάσισε η Βουλή με ονομαστική ψηφοφορία την άρση της ασυλίας των βουλευτών της Χρυσής Αυγής...
Ηλία Κασιδιάρη, Γιώργου Γερμενή και Παναγιώτη Ηλιόπουλου. Πρίν από μερικές ημέρες...ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου