ΤΟ ΝΗΣΙ Κάνει «θραύση» στο εξωτερικό!

ΤΟ ΝΗΣΙ Κάνει «θραύση» στο εξωτερικό!


Η σειρά «Το Νησί» έκανε θραύση στην Ελλάδα σημειώνοντας υψηλά νούμερα τηλεθέασης μέσα από τη συχνότητα του Mega. 

Πέρα όμως από το ελληνικό κοινό, η σειρά κατέκτησε και το εξωτερικό.

Μετά την Σερβία, τη Βοσνία, την Κροατία και την Ουγγαρία, το «Νησί» ετοιμάζεται να κατακτήσει την τηλεόραση και της Σκανδιναβίας και της Φινλανδίας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.