Το πιο άθλιο διαφημιστικό για την Ελλάδα που γυρίστηκε ποτέ...Κατάντια (Βίντεο)


Πόσο θα ξεπέσει ακόμη η χώρα του Πλάτωνα, του Αριστοτέλη, του Σωκράτη και του Μέγα Αλέξανδρου...;


Η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, έφτιαξε το νέο διαφημιστικό spot για την προσέλκυση τουριστών στην Ελλάδα και έχει ΤΑ ΠΑΝΤΑ εκτός από Ελλάδα...



Νομίζετε κάνουμε πλάκα; Δείτε το βιντεο και θα καταλάβετε.ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥΘΕΝΑ!!



Απλά ΑΘΛΙΟ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.