
Η παρακάτω φωτογραφία...
(έκθεμα)την οποία τραβήξαμε σε πρόσφατη επίσκεψή μας ,είναι από το μουσείον Αγοράς της Αθήνας και είναι χρονολογημένη τον 4ον αι.π.χ.

Σ`αυτήν μπορούμε να διακρίνουμε την φάτνη όπου ο Ερμής παραδίδει το Θείο βρέφος Διόνυσο στις Νύμφες υπό το βλέμμα του Διός,του Πανός,του Απόλλωνος και της Δήμητρας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου