Tο δαμε κ αυτό!! Στο ΑΕΛ-Τρίπολη σκίστηκε το φορείο κ έπεσε ο παίκτης!!



Το δαμε κ αυτό!...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.