Εικόνες από εγκαταλελειμμένο πάρκο..



Κάποτε ήταν ένα πάρκο αναψυχής....

 Πλέον είναι εγκαταλελειμμένο και θα αποτελούσε το ιδανικό μέρος για να γυριστεί μαι ταινία τρόμου.. Το συγκεκριμένο πάρκο είναι κοντά στο Chernobyl και έκλεισε πριν καλά καλά ανοίξει..











mplevatraxos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.