
Σε μνήμα νεκροταφείου μένει εδώ και 15 χρόνια ένας 43χρονος άστεγος ...
από τη Σερβία ονόματι Μπράτισλαβ Στογιάνοβιτς, ο οποίος υποστηρίζει πως περισσότερο φοβάται τη λιμοκτονία και τους ζωντανούς παρά τους νεκρούς γείτονές του.
Συγκάτοικοί του στο συγκεκριμένο μνήμα τα λείψανα μιας οικογένειας που έχει πεθάνει εδώ και έναν αιώνα.
Το νεκροταφείο έχει πάψει να λειτουργεί εδώ και πολύ καιρό προσφέροντας στον άστεγο κάτοικό του ηρεμία.
http://www.to-periptero.com
Συγκάτοικοί του στο συγκεκριμένο μνήμα τα λείψανα μιας οικογένειας που έχει πεθάνει εδώ και έναν αιώνα.
Το νεκροταφείο έχει πάψει να λειτουργεί εδώ και πολύ καιρό προσφέροντας στον άστεγο κάτοικό του ηρεμία.
http://www.to-periptero.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου