Μεταφυσικό ή όχι;

metafysiko.gr
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους. Είμαι καινούρια στο forum και συγχωρέστε με εάν έχει ξανά ανοιχτεί το θέμα αυτό κάποια στιγμή.
Προχτές το πρωί μεταξύ ώρας 7.30 με 8.00, καθώς έπεσα για ύπνο, εκείνη την ώρα άρχιζε να με παίρνει ο ύπνος και ξαφνικά άρχισαν να μου βουλώνουν τα αυτιά σε σημείο που φοβήθηκα να μην μου σπάσουν τα τύμπανα και ένιωθα μεγάλη και έντονη πίεση μέσα στα αυτιά μου, εκείνη την στιγμή ακούω μια φωνή μέσα στο κεφάλι μου..μια φωνή πολύ φοβιστική και άσχημη..δεν καταλάβαινα τι έλεγε. Αυτομάτως το μυαλό μου πάει στις λέξεις Πάτερ Ημών, δεν μπορούσα να κουνηθώ, ούτε να ανοίξω τα μάτια μου και ξαφνικά έφυγε η πίεση και η φωνή και τότε μπόρεσα και σηκώθηκα..όμως ένιωθα λιγάκι αυτήν την πίεση ώσπου τελείωσε. Σας έχει συμβεί κάτι ανάλογο ή έχετε ακούσει; Είμαι σίγουρη ότι αυτό που έπαθα αγγίζει κάτι το μεταφυσικό για τον κόσμο μας.

Μεταφυσικό ή όχι; Μεταφυσικό ή όχι; Reviewed by Unknown on 23:00 Rating: 5
Από το Blogger.