Δώστε μου ένα χάπι και είμαι εντάξει!




Ως πολιτισμένοι άνθρωποι έχουμε… εκτροχιαστεί. Σε όλα τα επίπεδα. Λέμε, κάνουμε, τρώμε ό,τι μας… καπνίσει και μετά κλαιγόμαστε γιατί μας βρίσκουν αναπάντεχα κακά. Ειδικά στην υγεία, που είναι το υπέρτατο αγαθό. Χωρίς αυτό, είναι γεγονός, η ζωή μας μπορεί να εξελιχθεί σε μαρτύριο.

Βρήκα ένα απόσπασμα από συνέντευξη του Richard Veech – είναι Βιοχημικός, επικεφαλής του αμερικανικού Εθνικού Ινστιτούτου για την Κατάχρηση Οινοπνευματωδών και τον Αλκοολισμό – που με δυο κουβέντες λέει τα στραβά μας και τον ανορθόδοξο τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τη ζωή μας:

«Οι άνθρωποι δε θέλουν να ασκηθούν. Δε θέλουν να τρώνε υγιεινά τρόφιμα. Δε θέλουν να σταματήσουν να πίνουν. Δε θέλουν να κόψουν το κάπνισμα. Δε θέλουν να σταματήσουν να κάνουν επικίνδυνο σεξ. Θέλουν μόνο να παίρνουν ένα χάπι. Λοιπόν, καλή τύχη!».

πηγή
Δώστε μου ένα χάπι και είμαι εντάξει! Δώστε μου ένα χάπι και είμαι εντάξει! Reviewed by Unknown on 21:30 Rating: 5
Από το Blogger.