Για γέλια ή για κλάματα; Μοναξιά; Κατάντια του έρωτα; Συλλογή ηλεκτρονικών φίλων; Δεν ξέρω για ποιό λόγο κάποιες και κάποιοι καταφεύγουν σ” αυτά τα «μέσα».Είναι ξεφτίλα και βλακεία όπως και να “χει…