Oδηγός καλοκαιρινής επιβίωσης στην πόλη!


Σχεδόν για όλους μας υπάρχει πάντα η πρώτη φορά που δε θα μπορέσουμε να κάνουμε καθόλου διακοπές...


το καλοκαίρι σε κάποιο νησί, παραθαλάσσιο μέρος ή βουνό! Το άσχημο βέβαια είναι ότι για πολλούς αυτό μπορεί να συνεχίζεται και για χρόνια… H πρώτη μου φορά που μείναμε οικογενειακώς το περισσότερο καλοκαίρι μας στην πόλη ήταν πριν από δυο χρόνια που γέννησα την Αλεξάνδρα. Ο λόγος βέβαια ήταν άκρως ευχάριστος και αυτό με βοήθησε να δω με μια αισιόδοξη ματιά ότι ακόμα και σε μια άδεια πόλη το καλοκαίρι αν έχεις καλή και θετική διάθεση μπορείς να περάσεις τέλεια… H ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Από το Blogger.