Πότε θα μαζέψουν τα σκουπίδια από το δρόμο; Ενας κάτοικος μίας μικρής ισπανικής πόλης μπορεί να το μάθει εύκολα αυτό. Αρκεί μία ανάρτηση στο Twitter.
Στο νότο της Ισπανίας, στην Ανδαλουσία, το Jun έχει γίνει μία… πόλη του Twitter. Εκεί τα πάντα λύνονται μέσα σε 140 χαρακτήρες, όσο είναι και το όριο για μία ανάρτηση σε αυτό το μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Μέσω του Twitter, σύμφωνα με το techit, οι 3.500 κάτοικοί του μπορούν να καλέσουν την αστυνομία, ή τον οδοκαθαριστή, να υποβάλουν κάποιο παράπονο στις δημοτικές υπηρεσίες ή να τους κάνουν μία πρόταση.
Ολες οι επικοινωνίες του δημοτικού συμβουλίου γίνονται μέσω του Twitter. Κάτι το οποίο έχει ωφελήσει σημαντικά όσους μένουν εκεί, σύμφωνα με το δήμαρχο της πόλης, Χοσέ Αντόνιο Ροντρίγκεζ Σάλας.
«Ποιος έδινε σημασία στη δουλειά του οδοκαθαριστή μέχρι τώρα; Πλέον αυτός μπορεί να επικοινωνεί με τους πολίτες, να λύνει προβλήματα που του παρουσιάζουν στο Twitter και κυρίως να βλέπει τη δουλειά του η κοινότητα. Ετσι αναγνωρίζεται και ο κόπος του», λέει ο δήμαρχος, που προσθέτει: «Μέχρι τώρα, οι πολίτες απλά συναντούσαν πολιτικούς ή δημοτικούς υπαλλήλους χρόνια κουφούς, που ποτέ δεν άκουγαν τα ζητήματα τα οποία τους απασχολούσαν».
Αυτό βέβαια απαιτεί αρκετή δουλειά, ακόμη και για τον ίδιο. «Πριν το κινητό χτυπούσε ασταμάτητα. Τώρα λύνω όλα τα ζητήματα προσωπικά. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχω αντιμετωπίσει 118.266 προβλήματα μέσω Twitter, δηλαδή 81 την ημέρα».
Εννοείται πως ακόμη υπάρχουν τα τηλέφωνα για τις υπηρεσίες, καθώς στην πόλη μένουν πολλοί ηλικιωμένοι. Ομως γίνονται προσπάθεια ώστε όλοι να εξοικειωθούν με τις νέες τεχνολογίες, αφού παρέχονται μαθήματα εκμάθησης υπολογιστή και χειρισμού του διαδικτύου για όσους έχουν μείνει πίσω.
Στο νότο της Ισπανίας, στην Ανδαλουσία, το Jun έχει γίνει μία… πόλη του Twitter. Εκεί τα πάντα λύνονται μέσα σε 140 χαρακτήρες, όσο είναι και το όριο για μία ανάρτηση σε αυτό το μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Μέσω του Twitter, σύμφωνα με το techit, οι 3.500 κάτοικοί του μπορούν να καλέσουν την αστυνομία, ή τον οδοκαθαριστή, να υποβάλουν κάποιο παράπονο στις δημοτικές υπηρεσίες ή να τους κάνουν μία πρόταση.
Ολες οι επικοινωνίες του δημοτικού συμβουλίου γίνονται μέσω του Twitter. Κάτι το οποίο έχει ωφελήσει σημαντικά όσους μένουν εκεί, σύμφωνα με το δήμαρχο της πόλης, Χοσέ Αντόνιο Ροντρίγκεζ Σάλας.
«Ποιος έδινε σημασία στη δουλειά του οδοκαθαριστή μέχρι τώρα; Πλέον αυτός μπορεί να επικοινωνεί με τους πολίτες, να λύνει προβλήματα που του παρουσιάζουν στο Twitter και κυρίως να βλέπει τη δουλειά του η κοινότητα. Ετσι αναγνωρίζεται και ο κόπος του», λέει ο δήμαρχος, που προσθέτει: «Μέχρι τώρα, οι πολίτες απλά συναντούσαν πολιτικούς ή δημοτικούς υπαλλήλους χρόνια κουφούς, που ποτέ δεν άκουγαν τα ζητήματα τα οποία τους απασχολούσαν».
Αυτό βέβαια απαιτεί αρκετή δουλειά, ακόμη και για τον ίδιο. «Πριν το κινητό χτυπούσε ασταμάτητα. Τώρα λύνω όλα τα ζητήματα προσωπικά. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχω αντιμετωπίσει 118.266 προβλήματα μέσω Twitter, δηλαδή 81 την ημέρα».
Εννοείται πως ακόμη υπάρχουν τα τηλέφωνα για τις υπηρεσίες, καθώς στην πόλη μένουν πολλοί ηλικιωμένοι. Ομως γίνονται προσπάθεια ώστε όλοι να εξοικειωθούν με τις νέες τεχνολογίες, αφού παρέχονται μαθήματα εκμάθησης υπολογιστή και χειρισμού του διαδικτύου για όσους έχουν μείνει πίσω.
Η πόλη του Twitter: Όλα τα προβλήματα λύνονται με μία ανάρτηση 140 χαρακτήρων
Reviewed by Unknown
on
01:00
Rating: