«ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ» - Λόγος Ι’ του Ερμή Τρισμέγιστου



-Μας γεμισες, πατερα, με το καλο κι ωραιοτερο θεαμα και λιγο ελειψε τα ματια του νου μου να τυφλωθουν απ’αυτή την θεα.

-Διοτι η θεα του απολυτου Αγαθου (Θεου)δεν λαμποκοπα και δεν σου προκαλει ανοιγοκλεισμα των ματιων, όπως η ακτινα του ηλιου, που είναι πυρινη. Αντιθετα, λαμπει τοσο,οσο αντεχει αυτος που μπορει να δεχτει την εισροη της νοητης λαμψης. Διοτι είναι περισσοτερο διαπεραστικη στην καθοδο της, αλλα ακινδυνη και γεματη από αθανασια,ώστε οσοι μπορουν να αντλησουν κατι παραπανω απ’αυτή την θεα να κοιμουνται πολλες φορες και να οδευουν απ’το σωμα τους προς το πανεμορφο αυτό οραμα, το οποιο βεβαια εχουν συναντησει ο Ουρανος κι ο Κρονος, οι προγονοι μας.

-Μακαρι πατερα.


-Μακαρι, παιδι μου. Τωρα όμως ακομα δεν εχουμε την δυναμη για το οραμα και δεν μπορουμε ακομα ν’ανοιξουμε τα ματια του νου μας και να δουμε την ομορφια εκεινου του απολυτου Αγαθου, την αφθαρτη και ασυλληπτη. Διοτι τοτε θα το αντικρυσεις, όταν δεν θα εχεις τιποτα να πεις γι’αυτό. Διοτι η γνωση του αποτελει και θεϊκή σιωπη και καταργηση ολων των αισθησεων.( 2 ).

Σημ. Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΙΣΟΔΟΥΣ ΤΗΣ ΨΕΥΔΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΥΡΩ ΜΑΣ

ΜΑΣ ΤΗΝ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΟΙ «ΔΑΙΜΟΝΕΣ» ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΟΥΝ ΑΛΛΑ «ΔΑΙΜΟΝΕΣ» ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΑΣ Ο ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ Η Ο ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΟΛΗ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΜΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΘΝΗΤΕΣ ΔΙΤΤΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ-ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΝΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΓΥΡΩ ΜΑΣ

Διοτι τιποτα άλλο δεν μπορει να συλλαβει με το νου του αυτος που το συνελαβε, ουτε τιποτα άλλο να δει αυτος που το αντικρυσε, ουτε για τιποτα άλλο ν’ακουσει, ουτε το σωμα του ολοκληρο να κινησει. Διοτι παραλυει, καθως εχει ξεχασει ολες τις σωματικες αισθησεις και κινησεις. Κι αφου τον περιλουσει με φως ολο το νου, λαμποκοπα και σ’ ολη την ψυχη του κι ανασυροντας την μεσα απ’το σωμα τον μεταβαλλει ολοκληρο σε πραγματικη ουσια. Διοτι είναι αδυνατον, παιδι μου, η ψυχη, που αντικρυσε την ομορφια του σπολυτου Αγαθου, να φτασει στη θεωση μεσα στο ανθρωπινο σωμα.

-Πως εννοεις την θεωση, πατερα;

– Συμβαινουν μεταβολες, παιδι μου, σε κάθε χωρισμενη ψυχη.

-Πως εννοεις παλι τη διαχωρισμενη;

-Δεν ακουσες στους «Γενικους Λογους» πως ολες οι ψυχες εκεινες, οι οποιες περιφερονται στο συμπαν, προερχονται απ’τη μια ψυχη του συμπαντος σαν να εχουν διασπαστει; Οι μεταβολες, λοιπον, αυτων των ψυχων είναι πολλες, αλλων μεν προς το καλυτερο, αλλων δε προς το αντιθετο. Κι εκεινες μεν, που είναι χαμερπεις, μεταβαλλονται σε υδροβια, οι δε υδροβιες σε χερσαια, οι χερσαιες σε πτηνα, οι αερινες σ’ανθρωπους, και οι ανθρωπινες κατεχοντας την αρχη της αθανασιας, καθως μεταβαλλονται σε δαιμονες,(πνευμα ενεργειακό σώμα ), στη συνεχεια ετσι πηγαινουν στον κυκλο των θεων. Οι κυκλοι δε των θεων είναι δυο, ο ενας των πλανητων και ο άλλος των απλανων.

Κι αυτό αποτελει την πιο μεγαλη δoξα για την ψυχη. Η ψυχη όμως εκεινη, η οποια ηρθε στους ανθρωπους, αν παραμεινη κακη, ουτε την αθανασια γευεται, ουτε παιρνει μερος στο Αγαθο, αλλ’ακολουθει, και παλι προς τα πισω το δρομο, που οδηγει στα ερπετα. Αυτό αποτελει και την καταδικη της κακης ψυχης.

Η κακια δε της ψυχης είναι η αγνοια. Διοτι η ψυχη, η οποια δεν γνωρισε κανενα απ’τα δημιουργηματα, ουτε τη φυση τους ουτε το κατ’εξοχην Αγαθο, αλλα παραμενει τυφλη, πεφτει στα σωματικα παθη κι η κακομοιρα εχοντας αγνοησει τον εαυτο της εργαζεται για ξενα και κακα σωματα, κουβαλωντας το σωμα της σαν φορτιο και χωρις να εξουσιαζει, αλλα να εξουσιαζεται. Αυτό αποτελει την κακια της ψυχης.

Αντιθετα, αρετη της ψυχης αποτελει η γνωση, διοτι εκεινος που την κατεκτησε είναι και αγαθος, κι ευσεβης, και θεϊκος πλεον.

-Και ποιος είναι αυτος πατερα;

-Αυτος,που δεν λεει πολλα, ουτε ακουει πολλα, καθοσον αυτος που καταπιανεται, παιδι μου, με δυο λογους και με δυο ακουσματα, ανωφελα κοπιαζει. Διοτι ο Θεος-Πατερας και το απολυτο Αγαθο ουτε λεγεται, ουτε ακουγεται.

Κι αφου ετσι εχουν τα πραγματα, οι αισθησεις υπαρχουν σε όλα τα οντα, καθοσον δεν είναι δυνατον να υπαρξουν χωρις αυτές.

Η γνωση όμως διαφερει κατά πολύ από την αισθηση, διοτι η αισθηση προερχεται απ’αυτό που απικρατει στην αντιληψη μας,(ΘΝΗΤΉ ΑΝΤΊΛΗΨΗ ΔΙΤΤΗ) ενώ η γνωση είναι ο σκοπος της επιστημης, η δε επιστημη,είναι δωρο Θεου.
(Σημ. ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΕΝΝΟΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ =ΑΡΜΟΝΙΑ

Διοτι τα παντα πρεπει να συγκροτουνται από αντιθεση κι εναντιοτητα κι είναι αδυνατον να συμβει διαφορετικα.

-Ποιος είναι, λοιπον, ο εδώ υλικος θεος;-Ο ομορφος κοσμος, δεν είναι όμως κι αγαθος, διοτι είναι υλικος κι ευπαθης και πρωτος απ’όλα εκεινα, που ευκολα προσβαλλονται από παθη, δευτερος δε, απ’τα οντα κι ελλιπης από μονος του.

morfeas sky



ΣΗΜ: ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΔΑΙΜΟΝΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ (ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ) ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΣΗΜΑΙΝΕ ΔΑΙΜΟΝΑΣ (Ο ΚΑΚΟΣ) ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΤΤΗ ΔΙΠΟΛΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΝΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΚΑΜΠΥΛΛΩΜΑ ΣΤΗΝ ΓΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΕΝΔΥΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΟΥΣ-ΨΥΧΗ ΤΗΝ ΣΑΡΚΑ

ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΤΤΕΣ ΔΙΠΟΛΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΝΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΜΠΥΛΛΩΜΕΝΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΠΕΔΙΟ
«ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ» - Λόγος Ι’ του Ερμή Τρισμέγιστου «ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ» - Λόγος Ι’ του Ερμή Τρισμέγιστου Reviewed by olablogs on 14:30 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.