Πώς να μειώσετε το άγχος- Οδηγίες

Καθώς αυξάνονται οι παρενέργειες στις φαρμακευτικές αγωγές ,όλο και περισσότεροι άνθρωποι καταφεύγουν στα φυσικά φάρμακα, για να ελαττώσουν το άγχος.Μερικές φορές το άγχος είναι μια προσωρινή πάθηση ή σχετιζόμενη με το περιβάλλον του ανθρώπου και σε άλλες περιπτώσεις είναι πιο σοβαρή ή χρόνια και μάλιστα μπορεί να απαιτείται και επαγγελματική θεραπεία.Οι ακόλουθες μικρές συμβούλες μπορούν να σας βοηθήσουν να μειώσετε το άγχος συνολικά καθώς και να τα βγάλετε πέρα με μερικές αιτίες που το προκαλούν:

Οδηγίες:

1.Να αθλείστε τακτικά και να κάνετε ασκήσεις πιο δραστήριες ,

όπως το διάδρομο(το όργανο γυμναστικής) ειδικά σε στρεσσογόνες ώρες.Ενώ οι πιλάτες,η γιόγκα και οι διατάσεις χαλαρώνουν το μυαλό,πιο απαιτητικές ασκήσεις προωθούν τις ενδορφίνες και την απελευθέρωση της ντοπαμίνης,χημικές ουσίες του εγκεφάλου γνωστές εν μέρει για την καλή κατάσταση του μυαλού και τη μείωση του άγχους.

2.Αναζητήστε τεχνικές αυτοσυγκέντρωσης ή νευρογλωσσολογικό προγραμματισμό.

Αυτές οι τεχνικές μπορούν να γίνουν πριν αρχίσετε τη μέρα ή και στο γραφείο.Ακουστικά προγράμματα στο νευρογλωσσικό σύστημα,αυτοσυγκέντρωση και ύπνωση είναι αρκετά διαδεδομένα και παίζονται εύκολα σε ΜΡ3 player και είναι μια πολύτιμη διέξοδος για τη μείωση του άγχους.

3.Κάντε εξετάσεις μήπως έχετε διατροφικές ελλείψεις

διότι μερικά στοιχεία όπως από το φολικό οξύ ως τη βιταμίνη Β-12 μπορούν να προκαλέσουν άγχος.Διαφορετικά στοχεύστε σε μια υγιεινή διατροφή ανάλογα με την ηλικία σας με πολλές πρωτε’ί’νες και λαχανικά.Συμπληρώστε τη δίαιτά σας με βιταμίνες Β(συμπεριλάμβάνοντας την ινοσιτόλη) και ορισμένα μέταλλα που χρειάζονται ,όπως το ασβέστιο,ο ψευδάργυρος,το σελήνιο και το μαγνήσιο.

Η δίαιτα μπορεί να μειώσει το άγχος.

4.Ερευνήστε φάρμακα από βότανα και άλλα συμπληρώματα.

Παρ’ότι υπάρχουν δογκωμένες απόψεις, μερικά βότανα βοηθούν μερικούς ανθρώπους.

5.Αποφύγετε το αλκοόλ και τα διεγερτικά εντελώς,όταν νιώθετε άγχος.

Αυτό δεν περιορίζεται στην καφε’ί’νη και τη νικοτίνη μόνο.Λιγότερο γνωστές πηγές είναι τα ζάχαρα και οι τροφές υψηλές σε υδατάνθρακες, τα οποία μπορεί να υπεδιεγείρουν το σώμα και να πάραγουν ανισορροπία στην ινσουλίνη.Αφαιρώντας τα επεξεργασμένα τρόφιμα είναι ωφέλιμο για το άγχος επίσης.Να προσέχετε συνάμα μερικά ροφήματα από βότανα και άλλα ενεργειακά που περιέχουν τζίνσενγκ καθώς και άλλα φυσικά διεγερτικά.

6.Αρχίστε να κρατάτε ημερολόγιο τακτικά για να επισημαίνετε μερικές αιτίες του άγχους σας.

Δεν υπάρχει λάθος τρόπος καταγραφής του ημερολογίου . Απλώς και μόνο να γράφετε τις σκέψεις σας στο χαρτί μπορεί να βοηθήσει. Για εξτρά οφέλη, προσπαθείτε να γράφετε για διάφορα άγχη και έγνοιες και δουλέψτε με το χειρότερο σενάριο που μπορεί να συμβεί. Μετά καταγράψτε πώς θα χειριζόσασταν το χειρότερο αποτέλεσμα.Όταν το στρεσσογόνο γεγονός περάσει,γυρίστε και γράψτε ακριβώς πώς έγιναν τα πράγματα και τι κάνατε για να ξεπεράσετε τα προβλήματα.Μερικές φορές φοβόμαστε πράγματα δυσανάλογα με την αντικειμενική απειλή ή υποτιμούμε τις ικανότητές μας να παλέψουμε μ’αυτήν.
Μ.ΣΟΦΙΑ

Loading...
    Blogger Comment
    Facebook Comment