Δεν σας κάνουμε πλάκα! Είσοδος στις καφετέριες με το σπιτικό ποτήρι μας για…οικολογικούς λόγους!

Απίστευτες ….

<<καινοτομίες>> έρχονται ΚΑΙ στη χώρα μας,τη δικαιολογία της οικολογίας και της απεξάρτησης από το πλαστικό.

Δείτε λοιπόν τώρα τι πρόκειται να τεθεί σταδιακά προς εφαρμογή στις ελληνικές καφετέριες:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.