Απίστευτες ….<<καινοτομίες>> έρχονται ΚΑΙ στη χώρα μας,τη δικαιολογία της οικολογίας και της απεξάρτησης από το πλαστικό.Δείτε λοιπόν τώρα τι πρόκειται να τεθεί σταδιακά προς εφαρμογή στις ελληνικές καφετέριες:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου