ΕΒΡΟΣ..🇬🇷— Νίκος Σωτηροπουλος (@NIKSOTIROPOYLOS) March 14, 2020
"Θα μείνουμε όσο απαιτηθεί"
"Θα παραμείνουμε όσο χρειαστεί για την Ελλάδα μας"
🇬🇷Όλοι οι Έλληνες είμαστε υπερήφανοι για εσάς! Όλη η χώρα σας ευγνωμονεί!
Σας ευχαριστούμε!🇬🇷#Greece_under_attack#GreeceDefendsEurope #IStandWithGreece #Evros #Εβρος pic.twitter.com/buzA2t8i0a
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου