Δυστυχώς...χρειάζεται κάποιος να ζήσει τα χειρότερα για να ενωθεί πραγματικά με τον συνάνθρωπο του. Ευτυχώς...είμαστε ακόμη άνθρωποι και συμβαίνουν στα χειρότερα, τα ομορφότερα!


Δυστυχώς...χρειάζεται κάποιος να ζήσει τα χειρότερα για να ενωθεί πραγματικά με τον συνάνθρωπο του. Ευτυχώς...είμαστε ακόμη άνθρωποι και συμβαίνουν στα χειρότερα, τα ομορφότερα! #κοροναιος #μενουμεστοσπιτι https://t.co/7fyUNu8QG5
Δυστυχώς...χρειάζεται κάποιος να ζήσει τα χειρότερα για να ενωθεί πραγματικά με τον συνάνθρωπο του. Ευτυχώς...είμαστε ακόμη άνθρωποι και συμβαίνουν στα χειρότερα, τα ομορφότερα! #κοροναιος #μενουμεστοσπιτι https://t.co/7fyUNu8QG5 http://twitter.com/agnwstosy/status/1238451744134311941

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.