Δυστυχώς...χρειάζεται κάποιος να ζήσει τα χειρότερα για να ενωθεί πραγματικά με τον συνάνθρωπο του. Ευτυχώς...είμαστε ακόμη άνθρωποι και συμβαίνουν στα χειρότερα, τα ομορφότερα! #κοροναιος #μενουμεστοσπιτι https://t.co/7fyUNu8QG5
Δυστυχώς...χρειάζεται κάποιος να ζήσει τα χειρότερα για να ενωθεί πραγματικά με τον συνάνθρωπο του. Ευτυχώς...είμαστε ακόμη άνθρωποι και συμβαίνουν στα χειρότερα, τα ομορφότερα! #κοροναιος #μενουμεστοσπιτι https://t.co/7fyUNu8QG5 http://twitter.com/agnwstosy/status/1238451744134311941
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου