Σε εφαρμογή τίθεται από σήμερα (1/2) για ποδηλάτες και επιβάτες ποδηλάτων, ο κανονισμός που καθορίζει την υποχρεωτική χρήση προστατευτικού κράνους.
Η Αστυνομία θα προβαίνει σε τροχονομικούς ελέγχους και σε καταγγελίες, με στόχο την εφαρμογή και τήρηση των προνοιών της Νομοθεσίας.
Οι παραβάτες θα υπόκεινται σε χρηματική ποινή 50 ευρώ.
Μιλώντας στο Πρωτοσέλιδο ο υπαστυνόμος τμήματος τροχαίας αρχηγείου Αστυνομιας Τάσος Ασσίηκης ανέφερε ότι η καταγγελία δεν είναι ο αυτοσκοπος αλλά η προστασία του κάθε χρήστη του οδικού δικτύου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου