Αυτοί είναι οι ηγέτες της Ε.Ε. που θα συμμετάσχουν στη συνάντηση για την Ουκρανία στο Παρίσι



 Η προεδρία της Γαλλίας ανακοίνωσε πως ο Βρετανός πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ, ο Γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς, ο γενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ Μαρκ Ρούτε και η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν θα λάβουν μέρος στην αυριανή συνάντηση στο Παρίσι για να συζητήσουν το ουκρανικό.

Η γαλλική προεδρία πρόσθεσε πως μεταξύ των άλλων συμμετεχόντων θα είναι οι πρωθυπουργοί της Ιταλίας, της Πολωνίας, της Ισπανίας, της Ολλανδίας και της Δανίας.

Η σύγκληση της συνόδου πραγματοποιείται εν μέσω αυξανόμενης ανησυχίας στην ΕΕ σχετικά με τις διπλωματικές κινήσεις της κυβέρνησης Τραμπ όσον αφορά την Ουκρανία.

tribune

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.