Βόμβα του Γιώργου Κύρτσου για τους δημοσκόπους: Θέλω να τους συγχαρώ που απογείωσαν στις τελευταίες δημοσκοπήσεις τη ΝΔ

Θέλω να συγχαρώ τους δημοσκόπους που..απογείωσαν στις τελευταίες δημοσκοπήσεις τη ΝΔ
Με βάση τις..κοσμοϊστορικές ενεργειακές συμφωνίες που στη φαντασία Μητσοτάκη,Εξάρχου θα μας έκαναν..ενεργειακό κόμβο.
Η σκηνοθεσία κατέρρευσε σε λίγες ημέρες εφόσον ο Τραμπ πραγματοποιεί με το σχέδιο «ειρήνευσης» φίλο-Πούτιν στροφή.
Η Ρωσία στους G-8.
Σταδιακή άρση των κυρώσεων.
Αμερικανό-ρωσική συνεργασία ακόμη και στον ενεργειακό τομέα.
Κρίμα τα..γκάλοπ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου