Έγραψε στο Twitter Σε ευχαριστώ Θεέ μου που ζω και πέθανε λίγες ώρες μετά!


Έγραψε στο Twitter «Σε ευχαριστώ Θεέ μου που ζω» και πέθανε λίγες ώρες μετά!
Ήταν τα 21α γενέθλια της Ariane Noelle Patterson και ήταν
ευγνώμων που είναι ζωντανή...

Η νεαρή κοπέλα, φοιτήτρια του Πανεπιστημίου Gardner-Webb έγραψε στον λογαριασμό της στο Twitter στις 17 Ιανουαρίου: "Ευχαριστώ το Θεό που μου έδωσε ένα ακόμα έτος ζωής».
Λίγες ώρες αργότερα, κατέρρευσε κατά τη διάρκεια ενός θρησκευτικού μαθήματος.
Μεταφέρθηκε αμέσως στο νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της, όπως αναφέρει το Associated Press.
Το πανεπιστήμιο έκανε την ακόλουθη δήλωση στο Facebook:
«Είμαστε πολύ λυπημένοι και σοκαρισμένοι από την μεγάλη απώλεια. Προσευχόμαστε για την οικογένεια και τους φίλους της Ariane. Καμία λέξη δεν μπορεί πραγματικά να περιγράψει το πώς αισθανόμαστε ως πανεπιστήμιο κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου».
Η ιατροδικαστική εξέταση έδειξε ότι το νεαρό κορίτσι υπέστη καρδιακή προσβολή, λόγω ενός χρόνιου προβλήματος υγείας που αντιμετώπιζε.

http://24wro.blogspot.
Έγραψε στο Twitter Σε ευχαριστώ Θεέ μου που ζω και πέθανε λίγες ώρες μετά! Έγραψε στο Twitter Σε ευχαριστώ Θεέ μου που ζω και πέθανε λίγες ώρες μετά! Reviewed by Unknown on 14:02 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.