Από τη Φανή Πλατσατούρα
Πρωί στην Κηφισίας. Οι δρόμοι μποτιλιαρισμένοι, ο ήλιος να ζεσταίνει το τιμόνι και το ράδιο να παίζει στη διαπασών ένα κομμάτι αγαπημένο. Τις σκέψεις μου αφορμούμενες από το υπέροχο κομμάτι, διακόπτει βίαια η φωνή της Κατερίνας Στανίση, που ξεπηδά με το έτσι θέλω από το ραδιόφωνο, πιο βραχνή και χαρακτηριστική από κάθε άλλη φορά. «Χωρίς Jumbo δε μπορώ να ζήσω ούτε ώρα...» τραγουδά η καλλιτέχνης, η οποία αποτελεί το νέο πρόσωπο της πασχαλινής διαφημιστικής καμπάνιας των Jumbo.
Μεσημέρι στο γραφείο στην Κηφισίας. Η τηλεόραση ανοιχτή και ξαφνικά ακούω την ίδια φωνή να τραγουδά στην οθόνη «πώς να έρθω στο σπίτι με τα χέρια μου άδεια γι' αυτό πήγα στα jumbo και άδειασα όλα τα ράφια...». Είναι και πάλι η Στανίση! Σε πρώτη φάση αναρωτιέμαι αν μου κάνει πλάκα ο Θεός και σε δεύτερη πως δε μπορεί, θα τριτώσει σήμερα το «κακό».
Μετράμε αντίστροφα για τη γιορτή του Πάσχα και το ψήσιμο του Οβελία. Για εμάς η συγκεκριμένη περίοδος σημαίνει διακοπές στο χωριό, οικογενειακά τραπέζια και τσούγκρισμα αυγών. Για τα πολυκαταστήματα Jumbo πάλι και τον ιδιοκτήτη τους κ. Απόστολο Βακάκη, σημαίνει αύξηση διαφημίσεων, πελατών και εσόδων.
Κάθε διαφήμιση των Jumbo - στην πλειονότητά τους ραδιοφωνικές- προκαλεί πληθώρα αντιδράσεων. Άλλες είναι ευφυείς και εμπνευσμένες και άλλες για... κλάματα! Η συγκεκριμένη διαφήμιση με τη Στανίση ανήκει στη δεύτερη κατηγορία. Πήραν μία από τις μεγαλύτερες λαικές ελληνικές φωνές, την έντυσαν με μία κατακόκκινη μακριά τουαλέτα (πασχαλινό αυγό σε συσκευασία δώρου, μου θύμισε) και την έβαλαν να προωθήσει τα παιχνίδια τους.
Μάλιστα πρακολουθώντας κανείς τη συγκεκριμένη διαφήμιση - ραδιοφωνική και τηλεοπτική- μπορεί να διαβάσει και δεύτερα μηνύματα, που περνάνε στο υποσυνείδητο του ακροατή - τηλεθεατή. Η καλή νονά είναι μόνον εκείνη που ψωνίζει από τα Jumbo, τα παιδιά θα είναι χαρούμενα μόνο αν λάβουν παιχνίδια από το συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ (ουσιαστικά περί σούπερ μάρκετ πρόκειται, αφού στα Jumbo μπορείς να βρεις από παιχνίδια και είδη κηπουρικής, μέχρι φάρμακα και καλλυντικά προιόντα). Επίσης, θεωρώ πως η διαφήμιση με τη Στανίση αλλά και σχεδόν όλες οι προηγούμενες της βιομηχανίας παιχνιδιών, απευθύνονται εξ ολοκλήρου στους γονείς, παρότι τα προιόντα τους είναι κατασκευασμένα σε πρώτη φάση για παιδιά.
Η νέα διαφημιστική καμπάνια των Jumbo είναι το ίδιο σκαμπρόζικη με τις προηγούμενες. Και τελικά... το κακό τρίτωσε, αφού και το βράδυ, γυρνώντας από τη δουλειά και ανοίγοντας το ραδιόφωνο, πάλι πάνω στην ίδια διαφήμιση έπεσα!
http://newpost.gr
Jumbo και Στανίση: Διαφήμιση για γερά νεύρα!
Reviewed by Unknown
on
02:30
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου