Όταν βαριέμαι και άλλες Ατάκες!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. Όταν βαριέμαι πηγαίνω στα ΕΛΤΑ και τους ρωτάω αν κάνουν επικίνδυνες αποστολές.

2. Όταν βαριέμαι παίρνω το 11880 και τους λέω να με συνδέσουν με το 11888.

3. Εεε ρε στο γάμο μου τι έχει να γίνει! Θα με ψάχνουν και δε θα με βρίσκουν!

4. Με πήγαν αυτόφωρο και μου είπαν δικαιούμαι ένα τηλέφωνο.
Τους είπα θέλω το iPhone5, δεν καταλαβαίνω γιατί το πήραν στραβά.

5. Η μάνα μου με είπε τεμπέλη. Εδώ το είχα να της απαντήσω...

6. Θέλω να παντρευτεί η Χάλι Μπέρι με τον Νίκο Γκάλη να την λένε Χάλι Γκάλη.

7. Έχω πρόβλημα με το αλκοόλ. Μου τέλειωσε!

8. Όταν βαριέμαι πηγαίνω στο σουπερμάρκετ και ρωτάω σε ποιο διάδρομο είναι το ράφι με τις γεροντοκόρες.

9. Όταν βαριέμαι στέλνω μήνυμα "Σε βλέπω!" σε ένα τυχαίο κινητό.

10. Όταν βαριέμαι φοράω κουκούλα, πηγαίνω σε σουβλατζίδικα και φωνάζω:
Αφήστε όλοι τα πιτόγυρα κάτω, νηστεία!





πηγη
Όταν βαριέμαι και άλλες Ατάκες!!!!!!!!!!!!!!!!! Όταν βαριέμαι και άλλες Ατάκες!!!!!!!!!!!!!!!!! Reviewed by Unknown on 09:00 Rating: 5
Από το Blogger.