«Οι Έλληνες είναι λίγο πιο brutal, απ' ότι θέλω!»



Η 25χρονη ηθοποιός μίλησε για την αγάπη που τρέφει για τα νεκροταφεία λέγοντας: «Με γοητεύουν πάρα πολύ τα νεκροταφεία και γενικότερα οτιδήποτε dark. Το αγαπημένο μου είναι της Μονμάρτης (σ.σ. στη Γαλλία). Εκεί βρίσκεται ο αγαπημένος μου χαρακτήρας από θεατρικό έργο, η κυρία με τις καμέλιες.»

Στην συνέχεια η Τόνια Σωτηροπούλου, πρόσθεσε: «Δεν έχω δει φάντασμα στο νεκροταφείο, αλλά στο σπίτι μου. Γενικότερα, πιστεύω στον πνευματισμό. Νομίζω ότι ο καθένας αντιλαμβάνεται το θέμα του θανάτου ή της ψυχής όπως αυτός προτιμάει. Δεν είμαι όμως τρελή, δεν ακούω φωνές Είμαι παγωμένη, είμαι πεθαμένη και πηγαίνω βόλτα στα νεκροταφεία.»

Τέλος, μιλώντας για τους άντρες αποκάλυψε: «Οι περισσότεροι σύντροφοί μου είναι ξένοι. Οι Έλληνες είναι λίγο πιο brutal απ' ότι θέλω. Οι Άγγλοι είναι λίγο πιο χαμηλών τόνων… Προτιμώ αν σηκωθώ το πρωί και πάω να πάρω καφέ και ο άλλος επειδή έχει νεύρα να μου πει με μια “ψεύτικη ευγένεια” τι κάνεις, παρά να είναι σκυθρωπός.Εκτιμώ, όμως, πολύ τους Έλληνες, γιατί θεωρώ πως είμαστε ένας σπουδαίος λαός και έχουμε χιούμορ.»



«Οι Έλληνες είναι λίγο πιο brutal, απ' ότι θέλω!» «Οι Έλληνες είναι λίγο πιο brutal, απ' ότι θέλω!» Reviewed by junior on 23:00 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.